کد خبر 46517
۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
در یك ساعت پنج هزار وانت آریسان فروخته شد

پرشین خودرو: ایران خودرو در كمتر از یك ساعت، بیش از پنج هزار دستگاه وانت دوگانه سوز آریسان را از طریق نمایندگی های مجاز پیش فروش كرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، قیمت این وانت 23 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده، اما در نخستین ورود آن به بازار ، با قیمت 20 میلیون و900 هزار تومان به مشتریان پیش فروش شد. بر اساس این گزارش، وانت آریسان كه هم زمان با مبعث حضرت رسول اكرم (ص) برای نخستین بار عرضه شده، از تابستان سال جاری تحویل داده می شود. این وانت بر اساس بنزینی یا دوگانه سوز بودن، توان حمل 750 و830 كیلوگرم بار را دارد و قابلیت نصب اتاق های مختلف برای كاربری های متفاوت از دیگر ویژگی های آن است. مخزن گاز در زیركفی اتاق بار؛ طراحی اتاق بار با دیواره های بلند، جدابودن قسمت بار از اتاق سرنشینان، سیستم تهویه كولر، چرخ 15 اینچی وتایر رادیال از جمله ویژگی های برتر ومطمئن وانت آریسان دوگانه سوز به شمار می رود. شایان ذكر است متقاضیان این خودرو همچنان به نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه می كنند ودر تلاش اند تا وانت جدید ایران خودرو را خریداری كنند.
کد خبر 46517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • توانایی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    4 0
    باسلام خدمت دوستان این مطلب شما رو خوندم و ازاین جمله قشنگ اش خیلی خنده ام گرفت:!!!!! \"متقاضیان این خودرو به نمایندگی ها مراجعه کرده و در تکاپوی خرید این شاتل ناسا هستند!!!! ممنون خندیدیم ها.