کد خبر 46649
۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
قوی ترین خودرو الکتریکی جهان+تصاویر

پرشین خودرو: فنلاند کشوری است که بسیاری از خودروسازان جهان برای آزمایش جدیدترین محصولات خود به پیست های آن مراجعه می کنند، اکنون فرصتی پیش آمده تا این کشور قوی ترین خودروی الکتریکی جهان را در پیست های خودش آزمایش کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت Torodion در سال 2011 فعالیت خود را آغاز کرد و از همان زمان با هدف ساخت یک ابر خودروی توانمند برای رقابت در مسابقات 24 ساعته لمان شروع به کار کرد.

خودروهای شرکت کننده در مسابقات Le Mans معمولآ به علت زمان بسیار طولانی خود مسافتی برابر با 4800 کیلومتر را طی می کنند. به همین خاطر است که یک خودروی الکتریکی نمی تواند در این مسابقات شرکت کند.

این شرکت اعلام کرده است که این محصول به سیستم باتری مجهز است که می تواند به سرعت و به راحتی جایگزین شود. این ویژگی می تواند این امکان را برای خودرو فراهم کند تا در مسابقات سرعتی به رقابت بپردازد.

شرکت سازنده این خودرو به گونه ای این محصول را طراحی کرده است که می تواند با کاهش قدرت و توانمندی آن قیمت آن را نیز کاهش دهد. به همین دلیل ممکن است نمونه هایی از این خودرو را در آینده در خیابان ها مشاهده کنیم.

این مدل خاص در حال حاضر توانی برابر با 1341 اسب بخار دارد و می تواند در کنار قدرتمندترین خودروهای مسابقه ای جهان قدرت نمایی کند.  به غیر از توان این خودرو هیچ گونه مشخصات دیگری درباره آن منتشر نشده است.

این خودرو از نظر ظاهری به شکل بسیار ساده ای طراحی شده و ویژگی خاصی در خارج یا داخل آن قابل مشاهده نیست. این موضوع در عین این که زیبایی ساده ای را به محصول بخشیده است باعث شده تا خاص بودن آن چندان به چشم نیاید.

این محصول می تواند قدم اولی باشد در ورود خودروهای قدرتمند اسپرتی که می توانند با موتور الکتریکی به توان بالایی دست یابند.

 

 

 

کد خبر 46649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha