کد خبر 46742
۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
آئودی با موتور دوکاتی خودرو می سازد

پرشین خودرو: برند آلمانی برای رقابت با محصول جمع و جور فیات در حال توسعه یک خودرو شهری و جمع و جور با موتور دوکاتی در نسخه قدرتمند و با بازدهی بالا است.

به گزارش «پرشین خودرو»، در حال حاضر، آئودی تنها خودروسازی است که در حال توسعه یک خودرو به مفهوم کامل شهری است که رقیب سرسختی برای Fiat 500 و MINI Cooper: the A1 است که متاسفانه در آمریکای شمالی به فروش نخواه رسید و تنها در اروپا به فروش خواهد رسید.

audi-urban_concept_front-angle-970x546-c

به هر حال در حال حاضر خودروساز المانی در حال توسعه یک خودرو جدید شهری با طیف گسترده مخاطبین خود است که طبق اخبار منتشر شده این مدل مفهومی‌در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ به نمایش درخواهد آمد.
برنامه ریزی برای عرضه این خودرو برای سال ۲۰۲۰ صورت گرفته است که این خودرو جمع و جور در دو نسخه دو درب و چهار درب با طراحی‌های بدنه متفاوت و چندین گزینه موتوری به فروش خواهد رسید.

audi-urban_concept_interior-970x546-c

مدل‌های جدید به صورت کامل بر مبنای پلتفرم MQB خواهد بود که بدین ترتیب شانس خوبی برای بودن سیستم محور جلو بر روی این سری به صورت استاندارد امکان پذیر کرده است و به احتمال فراوان گزینه Quattro تمام محور نیز به صورت اختیاری در دسترس کاربران خواهد بود.
یک موتور ۳ سیلندر در زیر هود این خودرو خواهد بود که گزینه بنزینی دارای قدرت پیشرانه ۱۱۰ اسب بخاری و دیزلی ۱۰۰ اسب بخاری خواهد بود و اگر بنزین و گازوئیل از نظر شما سنتی و تاریخ گذشته است یک موتور الکتریکی با قدرت خروجی ۸۰ و یا ۱۲۰ اسب بهاری در انتظار شما خواهد بود که با یک بار شارژ مسافت طی شده آن ۲۰۰کیلومتر خواهد بود.

audi-urban_concept_side-970x546-c

و حالا صحبت در مورد بخش جالب این خودرو استفاده از یک موتور با بازدهی بالا از دوکاتی که یک موتور ۱٫۲ لیتری دو سیلندر با قدرت پیشرانه بالای ۲۰۰ اسب بخار است که البته این مدل دارای ظرفیت دو سرنشین به همراه سقف تبدیل شو است که این پروژه ماحصل تلاش Ferdinand Piech است که پیش از این بر بخش طراحی گروه فولکس واگن نیز نظارت دارد تا بدین ترتیب یک نسخه ویژه از این مدل شهری را نیز شاهد باشیم.
به گزارش خودروسازی، به هر حال این نخستین خودرو با بازدهی بالا با موتور دوکاتی است که حاصل خرید این شرکت موتورسیکلت سازی ایتالیایی از سوی خودروساز المانی در حدود ۳ سال پیش است.

کد خبر 46742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha