پیش‌فروش رنو کپچر از سوی ایران‌ خودرو

پرشین خودرو: ایران‌ خودرو تا چند روز آینده محصول جدید خود را پیش‌فروش خواهد کرد که به بررسی مختصری از این خودرو جدید خواهیم پرداخت.

به گزارش «پرشین خودرو»، به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند،در پی تقاضای روزافزون مشتریان برای استفاده از خودرویی با ویژگی ھای ترکیبی جمع و جور بودن خودروھای بدون صندوق و داشتن ظاھر پر ابھت و جذاب خودروھای شاسی بلند، شرکت ایران خودرو اقدام به ارائه محصولی جدید از گروه خودروسازی رنو نموده است.

پس از سالھا فعالیت مستمر با شرکت رنو و پس از عرضه خودروھای با کیفیت رنو تندر و تندر پیکاپ ( وانت تندر ) این بار یک خودروی مدرن و به روز دیگر از محصولات شرکت رنو در معرض استفاده مشتریان محترم شرکت ایران خودرو قرار گرفته است. در ادامه برخی از مھمترین ویژگی ھا و مشخصات این محصول جدید خدمت شما متقاضیان محترم ارائه می شود. امید است تا ھمچون ھمیشه با ھمکاری شما بزرگواران بتوانیم پاسخگوی نیاز مشتریان محترم ایران خودرو باشیم.
 

آشنایی با خودروی کپچر

خودروی کپچر در دسته بندی خودروھا از منظر ابعادی یک خودروی شاسی بلند جمع و جور شھری یا به اصطلاح کراس اوور به حساب می آید. در واقع این خودرو جاداری یک خودروی شاسی بلند و چابکی یک خودروی کوچک سواری را در ھم آمیخته و دارای ظاھری بسیار زیبا و جذاب است که اختلاف رنگ بدنه با سقف خودرو نیز بر زیبایی ظاھری این خودرو افزوده است.

tch1hkjprylc428foee4.jpg
عمده مزیت و برتری این خودرو در قیاس با سایر خودروھای رقیب برخورداری از موتور بسیار قدرتمند و پرتوان توربوشارژ ھمراه با مصرف بسیار پایین سوخت است که با ھمراھی یک گیربکس دوکلاچه اتوماتیک سواری بسیار نرم و لذت بخشی را برای سرنشین فراھم خواھد کرد. در این خودرو طیف وسیعی از امکانات به صورت استاندارد تعریف شده است تا راحتی بیشتری برای سرنشینان خود فراھم کند و حس لوکس بودن و لذت رانندگی را منتقل نماید.
22smta8f75kl0exhgxcy.jpg
برخی از افتخارات این خودرو:

دارای ۵ ستاره ایمنی از EuroNCAP

فروش ٢۵۵.٠٠٠ دستگاه در مدت ٢٠ ماه در اروپا

سومین SUV سال ٢٠١۴ در اروپا

اولین SUV سال ٢٠١۵ در فرانسه

بھترین خودرو در نمایشگاه ٢٠١٣ در سئول

فروش ١.٠٠٠ دستگاه در کره در مدت ٧ دقیقه

خودرو سال ٢٠١۴ در کره

خودروی پر فروش برند رنو در سال ۲۰۱۴
xa172e7n4ukm82prks.jpg

برخی از ویژگی های این خودرو:

خودرویی کاربردی ھمراه با نوآوری، زیبا و برازنده

جمع و جور و یک کراس اور غیرتھاجمی

یک خودروی مدرن، بروز، شیک و باھوش

خودروی امن طبق استاندارھای روز اروپا v خودرویی جادار ،شیک و جذاب

تولید رنو در سایت والادولید اسپانیا
آشنایی با موتور این خودرو:

موتورH۵FT یکی از جدید ترین و مدرن ترین موتورھای رنو می باشد که دارای ۴ سیلندر و ١۶ سوپاپ بوده و با داشتن توربو شارژ توانسته با حجم موتور ١٢٠٠ سی سی توان ١٢٠ اسب بخار را فراھم آورد. توربوشارژ این خودرو در محدوده دور موتور ۲۰۰۰ دور در دقیقه وارد مدار شده و حداکثر خروجی توان موتور از این دور قابل دسترسی است. لازم به ذکر است که دور موتور ۲۰۰۰ معمولاً از دنده ١ به بعد در دسترس قرار می گیرد و این بدین معنی است که حداکثر توان موتور را به محض خروج از دنده یک و در دنده دو خواھیم داشت و در نتیجه خودرو بسیار سریع شتاب گرفته و در صورت نیاز به حرکت پرشتاب می تواند بسیار لذت بخش باشد و به سرعت به نیاز راننده پاسخ دھد.

ضمن اینکه ۹۰% قدرت موتور در دنده یک و دور موتور ۱۵۰۰ قابل دسترسی خواھد بود بنابراین در شتاب گیری و حرکت اولیه خودرو بسیار چابک خواھد بود. این امر بدلیل استفاده از تکنولوژی VVT در این موتور است.

در طراحی موتور این خودرو رنو از اصول طراحی موتور خودروھای فرمول یک خود بھره برده است و از آلومینیوم برای ساخت آن استفاده شده است و ھمانطور که مستحضرید رنو ھمه ساله در بین خودروھای مسابقات بین المللی فرمول یک جزو برترین ھا بوده است.

رنگ های قابل عرضه توسط ایران خودرو :
6hjmjfwhxsxxz1xy9o.png
آشنایی با گیربکس این خودرو :

گیربکس این خودرو از مدل EDC است که یکی از بروزترین گیربکس ھای اتوماتیک دو کلاچه می باشد .این گیربکس از نوع ۶ سرعته بوده و دنده ھای زوج بر روی یک کلاچ و دنده ھای فرد بر روی کلاچ دیگر قرار دارند. این تکنولوژی باعث می شود که تعویض دنده ھا در این خودرو بسیار به نرمی و روانی صورت گیرد و ھیچگونه احساس وقفه و تأخیری در تعویض دنده احساس نشود.
جدول مشخصات فنی کپچر :
fze3er0fe64jrwmdclht.png

 

qjvzkddg7xi81yihu1nz.png

منبع:ایران جیب

کد خبر 46754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیام.ی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
    0 0
    ظاهری زیبا.امکانات نسبت به برندهای داخلی فوق العاده پیشرفته و قیمت بسیار عالی .مسئله اینه که با افزایش تقاضا قیمتش بصورت جهشی بالا نره.اتفلقی که تو هیچ جای دنیا نمیافته بجز ایران.