کد خبر 46772
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸
سوپرخودرو ۱۷۰۰ اسب بخاری هیبریدی

پرشین خودرو: استارتاپ امریکایی نخستین محصول خود را با قدرت دیوانه وار 1700 اسب بخاری روانه بازار خواهد کرد تا خط و نشان جدی برای سایر مدعیان در این کلاس کاری بکشد.

به گزارش «پرشین خودرو»، تا حالا نام PSC Motors به گوش شما خورده است؟ احساس بدی نکنید یک نام برای خانه داری نیست، این یک شرکت مستقر در لاس وگاس بوده و به عنوان یک استارت اپ در حال طراحی و ساخت خودرو است که حالا نخستین محصول خود را معرفی کرده است که نیروی آن از شمارش‌ها خارج است.

sp-200-sin-970x0
این‌هایپر خودرو با نام SP-200 SIN یک محصول هیبریدی است که با یک موتور ۹٫۰ لیتری به طور طبیعی آسپیره شده V8 و شش موتور الکتریکی عرض شده است که در مجموع قدرت پیشرانه ۱۷۰۰ اسب بخاری را به سیستم انتقال قدرت تزریق می‌کنند.
سیستم انتقال قدرت هشت سرعته کلاج دوگانه اتوماتیک قدرت را به چرخ‌های عقب ارسال می‌کند.
شتاب صفر تا صد این خودرو تنها ۲٫۸ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن نیز ۴۵۰ کیلومتر در ساعت است و سوپرخودرو مذکور در حالت تمام الریکی قادر به طی مسافت ۵۰ کیلومتر با یک بار شارژ است.
شتاب صفر تا صد این خودرو کمی‌آهسته تر از Ferrari La Ferrari و Bugatti Veyron SS است که دارای شتاب صفر تا صد در ۲٫۴ ثانیه هستند و البته کمی‌کندتر از Nissan GT-R NISMO در شتاب صفر تا صد نیز هستند.

sp-200-sin-rear-640x640
به گزارش خودروسازی، این سوپرخودرو با موتور میانی دارای فیبر کربن و آلومینیوم در ساختار بدنه خود است تا همچنان وزن خود را در زیر ۳۰۸۰ پوند ثابت نگاه دارد و در مقام مقایسه نیز سوپرخودرو هیبریدی McLaren P1 دارای وزنی در حدود ۳۰۶۹ پوند است.
مدیرعامل شکت مذکور Antonio Calva با اعتماد به نفس بالایی در باره محصول خود صحبت می‌کند و هدف خود را به عنوان خودروساز سازنده سریع ترین محصول در جهان عنوان می‌کند که در این میان رقبای سرسختی همچون Ferrari La Ferrari؛ McLaren P1، Porsche 918 و Koenigsegg Regera می‌بیند که به طور یقین کار بسیار سختی در پیش روی دارد.
او در این مورد م گوید:” ما این پروژه را از ۵ سال پیش آغاز کردیم و ما می‌خواهیم که محصول جدیدمان یک محصول خاص بوده و دارای استانداردهای سریع ترین خودرو در جهان باشد ولی اگر کسی به قدرت پیشرانه ۱۰۰۰ اسب بخاری نیز نیاز نداشته باشد ما بازهم آنرا بالاتر خواهیم برد”.
طبق اعلام این شرکت، تیراژ SP-200 SIN تنها ۳۵ عدد خواهد بود و طبق اعلام مدیر عامل این شرکت در سال ۲۰۱۶ و در تاریخ اول ماه ژوئن شاهد نخستین نمونه از این خودرو به صورت رسمی‌خواهیم بود.

کد خبر 46772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha