کد خبر 47409
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
تشویق 36میلیاردی دولت برای تیم والیبال

پرشین خودرو: موفقیت های سال های گذشته تیم ملی والیبال، یکی از عواملی بود که تاثیر زیادی روی خوشحالی جامعه و بالا رفتن احساس غرور ملی کشور داشت و والیبالیست های کشورمان، با اقتدار هرچه تمام تر موفق شدند تیم های بزرگ دنیا را شکست بدهند.

به گزارش «پرشین خودرو»، با توجه به این موفقیت های بزرگ، هیئت دولت با تصویب مصوبه ای، اقدام به تشویق بازیکنان، مربیان و کادر فنی تیم ملی والیبال کرد. بر اساس این مصوبه که توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور به دستگاههای مربوطه ابلاغ شد، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور از محل اعتبارات ردیف های متفرقه مربوط بودجه 1393کل کشور مبلغ 15 میلیارد ریال به منظور تشویق ورزشکاران مربیان وکادر فنی تیم ملی والیبال در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار می دهد.

اما این خبر خوش، طی روزهای گذشته، صورت دیگری به خود گرفته است چراکه بر اساس پیشنهاد وزارت ورزش و موافقت هیئت دولت، مبلغ فوق بیش از 2 برابر افزایش پیدا کرده است.



طبق ابلاغیه روز 23 خردادماه معاون اول رییس جمهور به نوبخت و گودرزی که نسخه ای از آن به دست صبحانه رسیده، مقرر شده در تصویب نامه مربوط به تشویق تیم ملی والیبال، عبارت های "قانون بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور" و "36 میلیارد (۰۰۰ /۰۰۰ /۰۰۰ /۳۶) ریال" به ترتیب جایگزین عبارت های "بودجه ۱۳۹۳ کل کشور" و "پانزده میلیارد (۰۰۰ /۰۰۰ /۰۰۰ /۱۵) ریال" شود.

با این حساب، تیم ملی والیبال کشورمان که طی روزهای اخیر بردهای شیرینی نیز با غلبه بر تیم مقتدر روسیه کسب کرده، از شنیدن این خبر خوش، روحیه بهتری خواهد گرفت.

منبع: صبحانه

کد خبر 47409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha