کد خبر 47602
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
بهترین خودروها برای افراد ثروتمند

پرشین خودرو: ارزان‌ترین مدل فراری که دارای طراحی بسیار راحت و بسیار مناسب برای استفاده برای انجام امور روزانه می‌باشد.

فراری کالیفرنیا T
 


 

ارزان‌ترین مدل فراری که دارای طراحی بسیار راحت و بسیار مناسب برای استفاده برای انجام امور روزانه می‌باشد. دلیل انتخاب نام T برای این مدل توربورشارژر آن است. این خودرو از موتور V8 3.8 لیتری بهره می‌گیرد که قدرتی را معادل 553 اسب بخار به ارمغان می‌آورد.

مجله ROB REPPORT که مجله ای برای افراد ثروتمند جامعه است، راهکارهایی را برای این افراد ارائه می‌دهد که چطور پول‌های اضافه خود را خرج کنند. خودروی کالیفرنیا T از طرف این مجله به عنوان یکی از بهترین ها معرفی شده است. البته ملاک این انتخاب ها فقط قیمت نبوده و ملاک‌های دیگری نظیر راحتی، آسایش، لذت از رانندگی و ... نیز در نظر گرفته شده است.

قیمت این خودرو در حال حاضر 199000 دلار آمریکا است.

لامبورگینی huracan


Huracan آخرین مدل از لامبورگینی و همانند کالیفرنیا T یک خودروی سبکی (ENTRY LEVEL) لقب گرفته است. مجله ROB REPPORT که این ماشین را بهترین بهترین ها می‌داند معتقد است بهترین لامبورگینی ساخته شده تا به امروز می‌باشد.

با وجود کارایی سریع و خشن این خودرو، فاکتورهای آسایش و راحتی در رانندگی و استفاده آسان از معیارهای این خودرو است.

قیمت این خودرو 238500 دلار آمریکا است.


پورشه کاین توربو


ک تجربه هیجان انگیز در قالب پورشه کائن توربو. یک خودرو SUV پیشرفته با قدرت 520 اسب بخار و موتور V8 که سرعت صفر تا 100 آن در بیش از 4 ثانیه اتفاق می‌افتد. سیستم تعلیق قابل تنظیم و پیشرفته یک سواری شگفت آور و لذت بخش را فراهم می‌سازد.

مجله ROB REPPORT اعتقاد دارد عملکرد هیچ SUV دیگری همانند این خودرو نخواهد بود.

قیمت این خودرو 114700 دلار آمریکا است.

BMW I8


خودروی I8 ترکیبی از یک موتور 3 سیلندر با جعبه دنده 6 سرعته و یک موتور الکتریکی با جعبه دنده 2 سرعته است که قدرتی معادل 360 اسب بخار را برای این خودرو به وجود آورده است. طراحی جالب و دیدنی در جاده و مصرف پایین سوخت از قابلیت‌های این خودرو است.

قیمت این خودرو 135700 دلار آمریکا است.

بنتلی MULSANNE SPEED


در این مدل بنتلی، قدرت کمی افزایش و سیستم تعلیق بهبود یافته است. بر خلاف ظاهر بزرگ و سنگین این مدل، رانندگی لذت بخش حتی در جاده‌های کوهستانی از قابلیت‌های این خودرو است.

قیمت این خودرو 338325 دلار آمریکا است.

SHELBY 427 COBRA S/C


اشتباه نکنید این یک خودروی قدیمی نیست. شرکت SHELBY AMERICAN نام تجاری COBRA را در 50 سال گذشته به وجود آورده است. این شرکت بدنه و موتور ماشین را بصورت جداگانه و بر اساس درخواست مشتری می‌فروشد. این خودرو با موتوری جدید در قالب یک بدنه قدیمی و کلاسیک ساخته شده است.

قیمت این خودرو 160000 دلار آمریکا است.

منبع: بازار خبر

کد خبر 47602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha