کد خبر 48194
۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
برنامه نیسان برای افزایش محبوبیت لیف

پرشین خودرو: نگرانی از دامنه حرکت یکی از موانع کلیدی در مسیر فراگیر شدن استفاده از خودروهای الکتریکی است. اما با پیشرفت فناوری نسل آینده این خودروها قادر خواهند بود مسافت بیشتری را طی کنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، در همین راستا، نیسان از طرح های خود برای استفاده از بسته باتری قدرتمندتر در خودرو الکتریکی لیف 2016 خبر داده است.

نسل بعدی نیسان لیف؛ پیمایش 499 کیلومتر با یک بار شارژ باتری

نیسان لیف 2016 با بکارگیری باتری جدید و یک بار شارژ کامل آن می تواند مسافت 110 مایل (177 کیلومتر) را طی کند. همچنین نیسان روی نمونه اولیه از نسل آینده خودرو لیف که بنابر ادعای شرکت سازنده قادر خواهد بود بیش از 310 مایل (499 کیلومتر) را تنها با یک بار شارژ باتری طی کند، کار می کند.

نسل بعدی نیسان لیف؛ پیمایش 499 کیلومتر با یک بار شارژ باتری

نیسان پیش از این اعلام کرده بود که نسل آینده خودرو لیف از دامنه حرکت حداقل دو برابر بیشتر نسبت به مدل فعلی که با یک بار شارژ کامل باتری خود می تواند 84 مایل (135 کیلومتر) را طی کند، برخوردار خواهد بود. اما تا زمانی که نسل جدید روانه بازار شود، نیسان یک به روز رسانی سریع را برای خریداران مدل لیف در نظر گرفته است. نیسان لیف 2016 با باتری قدرتمند 30 کیلووات ساعتی عرضه می شود که دامنه حرکت حدود 105 تا 110 مایل (169 تا 177 کیلومتر) در شرایط رانندگی دنیای واقعی را به این خودرو می بخشد.

نسل بعدی نیسان لیف؛ پیمایش 499 کیلومتر با یک بار شارژ باتری

نیسان به سختی و با جدیت روی یک فناوری باتری جدید کار می کند که دامنه حرکت نسل آینده خودرو لیف را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. طی اعلام و معرفی مدل لیف به روز رسانی شده، نیسان نمونه اولیه لیف که از نسل آینده پیشرانه الکتریکی نیرو می گیرد را نیز رونمایی کرد.

نسل بعدی نیسان لیف؛ پیمایش 499 کیلومتر با یک بار شارژ باتری

به گزارش عصرایران، این سیستم جدید همچنان در مرحله آزمایش قرار دارد اما دامنه حرکت حدود 310 مایل برای آن گزارش شده است. اگر نیسان قادر به عرضه نسل بعدی لیف با دامنه حرکت بیش از 300 مایل (483 کیلومتر) باشد شاید به راحتی خودرو شورلت بولت و حتی تسلا مدل 3 که قرار است در آینده روانه بازار شوند را پشت سر بگذارد.

کد خبر 48194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha