فروش محصولات جدید پارس خودرو آغاز شد

پرشین خودرو: همزمان با پنجاه و نهمین سالگرد تاسیس پارس خودرو و فرارسیدن عید سعید فطر پیش فروش محصولات جدید این شرکت آغاز شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، حسن فروزان مهر مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند گروه سایپا با اعلام این خبر افزود: شرکت پارس خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، پیش فروش ویژه برلیانس H320 و H330 را از روز شنبه مورخ 20/4/94 در نمایندگی های گروه خودروسازی سایپا آغاز کرد.

وی گفت: با توجه به عرضه اولیه برلیانس در بازار و استقبال مشتریان به دلیل ویژگی های خاص این خودرو، درخواست های متعددی برای پیش فروش آن به وجود آمده و در این راستا شرایط ویژه عید سعید فطر اعلام گردیده است.

گفتنی است خودرو برلیانس H330 با ظاهری زیبا و آپشن هایی از جمله گیربکس اتوماتیک، سانروف، فرمان برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، ورود به خودرو بدون کلید، دکمه استارتر و ... تبدیل به یکی از خودروهای خاص بازار شده و نوع هاچ بک H320 آن نیز از ماه جاری به بازار عرضه می شود.

علاقمندان جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.saipagroup.ir  و یا نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند.

کد خبر 48332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهرداد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    1 0
    هرتبلیغی کنید مردم خودرو چینی را به نگاه بد می بیند!