کد خبر 48509
۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
رقیب جدی چینی ها در راه بازار

پرشین خودرو: به زودی، لیفان 820 اولین خودروی لوکس شركت لیفان موتورز چین که از آن به عنوان رقیب جدی خودروهای چینی کشور یاد می شود به بازار می آید.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، شركت لیفان به منظور حصول اطمینان از كیفیت و دوام 820 تست های فراوانی را چه در پروسه پیش از تولید خودرو و چه پس از آن در نظر گرفته است كه در این مطلب به صورت خلاصه آن را مرور می کنیم. براساس این گزارش، كیفیت خودروها معمولاً از 3 منظر قابل بررسی است: 1) عملكرد، كه به بررسی شتاب، كشش موتور، فرمان پذیری و ... می پردازد. 2) امنیت و سطح فنی، كه در آن سیستم های ایمنی و تجهیزات به كار رفته در خودرو مورد بررسی قرار می گیرد. 3) و در نهایت دوام كه عملكرد خودرو و كیفیت قطعات به كار رفته در آن در طول زمان است. این گزارش می افزاید: به ادعای شركت لیفان برای تولید محصول820 زنجیره تامین شركت تحول اساسی را به خود دیده و تمام قطعات و اجزای تشكیل دهنده خودرو چه در كارخانه مادر و چه در شركت لیفان مورد تست و ارزیابی قرار گرفته است. تامین قطعات لیفان820 به عهده قطعه سازان نام آشنای جهان است كه می توان از آنها به شركتDSI استرالیا، Bosch آلمان، JTERT ژاپن در تهیه سیستم های دینامیك و پایداری الكترونیكی، TAKATA ژاپن در تهیه كیسه های هوا، Valeo فرانسه برای سیستم های تهویه، HUF آلمان در قفل مركزی و Dayco آمریكا در تهیه تسمه تایم و قطعات درگیر با آن اشاره کرد. در حین تولید نیز شركت لیفان بازرسی های سخت گیرانه ای وضع كرده كه حذف كامل قطعات معیوب از پروسه تولید (به جای دوباره كاری و بازگرداندن به خط) یكی از آنهاست. شركت لیفان در فرآیند تولید از روبات های پیشرفته ای استفاده كرده كه بیشتر آنها ساخت شركت KUKA آلمان می باشد كه یكی از شركت های پیشرو در این زمینه است. تستهای انجام شده به همین جا ختم نمی شود، پس از تولید خودرو و به منظور بررسی سطح كیفی و فنی خودرو باید آن را مورد ارزیابی قرار داد. به این منظور خودرو لیفان 820 مسیر 350،000 كیلومتری را در سرمای بسیار زیاد تا گرمای بالا پیموده است، تستهای جاده ای با محوریت قابلیت اطمینان خودروی تولید شده امر ضروری در صنعت خودروسازی می باشد. جالب است بدانید که شركت لیفان سرمایه گذاری 30 میلیون یوانی به منظور توسعه و شبیه سازی سایت تست خودرویی خود کرده است. بنابر این کزارش، محصول 820 آزمایش هایی نظیر حركت با سرعت محدود در مسیر 30.000 كیلومتری، تست عملكرد ایربگ خودرو در سرعت 60 كیلومتر بر ساعت، پیمودن 5430 متر با سرعت 200 كیلومتر بر ساعت و همچنین تست 120.000 كیلومتر در روسیه و ایران را پشت سر گذاشته است. بازار روسیه و ایران از مهمترین بازارهای صادراتی لیفان است و این شركت به منظور حصول اطمینان از عملكرد مناسب خودروی 820 در جاده های این دو كشور به بررسی عملكرد این خودرو در جاده های برفی و یخ زده روسیه و دمای 40 درجه زیر صفر و همچنین جاده های گرم با دمای 45 درجه بالاتر از صفر ایران پرداخته كه به ادعای لیفان سیستم های خنك كننده موتور و گیربكس عملكرد مناسبی را از خود به نمایش گذاشته است.
کد خبر 48509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ﺳﻌﯿﺪ ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
    0 0
    ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﻡ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺗﻮﺍﻓﻖ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎﯼ ﺑﯽ کیفیت ﭼﯿﻨﯽ ﺍﺯ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻣﺎ ﺑﺮﻥ ﺑﯿﺮﻭﻥ...ﺗﺮﺍ ﺧﺪﺍ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎﯼ ﭼﯿﻨﯽ ﻭﻧﺨﺮﯾﺪ..ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻻﯾﻖ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺎﺳﺖ...