کد خبر 48783
۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
۱۰ برند جذاب و محبوب دنیای خودروسازی

پرشین خودرو: برندهای بسیاری در دنیای خودروسازی مشغول به فعالیت و توسعه محصولات جدید خود هستند و حالا یک موسسه معتبر آمریکایی به بررسی محبوبیت و جذابیت این برندها در بین خریداران آمریکایی که بزرگترین بازار دنیای ماشین است اقدام کرده است تا جذاب ترین برندهای دنیای خودروسازی در سال 2015 را معرفی کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، موسسه پژوهشی مطالعاتی J.D. Power رده بندی جدید ۲۰۱۵ J.D. Power APEAL را اعلام کرده است که به رتبه بندی تجاری خودروسازان و میزان علاقمندی خریداران به آن پرداخته است.
در مجموع ۸۴ هزار خریدار بعد از گذشت ۹۰ روز از خرید و مالکیت خودرو خود از ۷۷ جنبه در مورد ماشین خود مورد بررسی قرار گرفته اند که ماحصل این نظرسنجی در ۱۰۰۰ امتیاز رده بندی شده است که برندهای خودروساز نیز به ترتیب بالاترین نمره از ۱۰۰۰ مورد رتبه بندی قرار گرفته اند.

Top-10-Most-Appealing


۱-پورشه با ۸۷۴ امتیاز
خودروساز لوکس المانی برای ۱۱ بار است که در این ردیف قرار می‌گیرد، کاین، کایمن و مکان در تمامی‌بخش‌های مربوط در صدر قرار گرفتند و البته معروف ترین خودرو این برند بدون شک ۹۱۱ اسپرت است که البته به سختی از سوی Chevy Corvette مورد تهدید قرار گرفته است.


۲- جگوار با ۸۸ امتیاز
برند تجاری لوکس ساز بریتانیایی که در رتبه دوم قرار گرفته و خودروسازان بزرگ آلمانی را پشت سرگذاشته است.
این برند با مدل جدید اسپرت F-Type توانست سبک جدیدی از خودروهاس اسپرت جاده ای را در پیش روی خریداران قرار دهد و البته پلنگ بریتانیایی همچنان در حال جهش به سکوهای بالاتری است.


۳٫بی.ام.دبلیو با ۸۵۴ امتیاز
با از دست دادن تنها یک امتیاز در پشت سر برند بریتانایی جگوار قرار گرفته است تا نقطه سوم لیست ما باشد که البته در سال گذشته در رتبه پنجم لیست قرار گرفته بود و با دو سری برنده ۴ و سری ۶ توانست دوباره نگاه‌ها را به سوی خود جلب کند.


۴٫مرسدس بنز با ۸۵۳ امتیاز
مرسدس بنز هم تنها با یک امتیاز اختلاف در پشت سر رقیب دیرینه خود بی.ام.دبلیو قرار گرفته است که البته با قدرتمندترین محصول خود سری کلاس اس بدون شک بی رقیب خواهد ماند.


۵-آئودی با ۸۵۲ امتیاز
خودروسازان آلمانی همچنان به تسلط خود در این فهرست ادامه می‌دهند که اینبار ائودی با کمی‌اختلاف با سایر رقبای آلمانی خود در رده پایین تری قرار گرفته است.
این شرکت دو مدل جدید A3 و Q3 را برای ورود به بازار خودروهای لوکس در نظر گرفته است تا در بالای هم کلاس‌های خود قرار بگیرد که ممکن است در سال بعدی در رتبه بالاتری قرار گیرند.


۶- لندرور با ۸۴۳ امتیاز
نیمه دیگر جگوار، لندرور است که در رتبه ۶ محبوب ترین‌ها قرار گرفته است که همانند جگوار با نوآوری در بخش خودروهای شاسی بلند خود به وضوح مشتریان را به سوی خود جذب کرده است.


۷- لینکلن با ۸۴۲ امتیاز
اولین شرکت آمریکایی که در لیست ۱۰ تایی ما قرار گرفته است و تنها با یک امتیاز اختلاف در پشت سر لندرور قرار گرفته است در حالی که این برند لوکس ساز آمریکایی هیچ برنده ای در هیچ دسته ای ندارد ولی به هر حال توانسته است نظر مثبت مصرف کنندگان را به سوی خود جلب کند.


۸- کادیلاک با ۸۳۸ امتیاز
رقیب دیرینه لینکلن، کادیلاک در رتبه هشتم قرار گرفته است که البته فاصله چهارامتیازی خجالت آور از لینکلن دارد که البته هیچ گل سرسبدی نیز در محصولات خود در بین مشتریان و مصرف کنندگان آمریکایی ندارد.


۹-اینفینیتی با ۸۳۵ امتیاز
دو برند لوکس ساز ژاپنی در انتهای لیست ۱۰ تایی ما قرار گرفته اند که در این میان اینفینیتی بالاتر قرار گرفته است که این برند با مدل فوق لوکس QX80 شاسی بلند توانسته است افتخارات در بالای لیست را به سوی خود جلب کند و بالاتر ار شاسی بلند باشکوه Lincoln Navigator قرار گرفته است.


۱۰-لکسوس با ۸۳۱ امتیاز
بازوی لوکس ساز تویوتا در انتهای لیست ۱۰ تایی ما قرار گرفته است تا برترین لوکس سازهای ژاپنی باشند ولی به نظر می‌رسد ستاره اقبالشان در حال افول در بین خریداران آمریکایی باشد.

 

منبع: حودروسازی

کد خبر 48783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha