کد خبر 48786
۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
موتورسیکلت تسلا مدل M+تصاویر

پرشین خودرو: تسلا که مدیریت آن بر عهده "ایلان ماسک" قرار دارد، یکی از نام های شناخته شده در زمینه تولید خودروهای الکتریکی است.

به گزارش «پرشین خودرو»،حال اگر این شرکت توجه خود را معطوف به تولید موتورسیکلت های الکتریکی کند، می توان انتظار داشت محصولی مشابه با طرخ مفهومی تسلا مدل M روانه بازار شود.

موتورسیکلت تسلا مدل M

مدل مفهومی موتورسیکلت تسلا مدل M توسط "جانز اسلاپینز"، طراح مستقل، ارائه شده است. این طراح انگلیسی کار خود را به خوبی انجام داده و با حفظ زیبایی، طرحی هم راستا با زبان طراحی شرکت آمریکایی تسلا ارائه کرده است.

موتورسیکلت تسلا مدل M

موتورسیکلت مفهومی تسلا مدل M از یک موتور الکتریکی 150 کیلوواتی نیرو می گیرد و موتورسوار امکان انتخاب چهار حالت سواری شامل مسابقه ای، کروز، استاندارد و اکو را دارد. نیروی مورد نیاز این موتور الکتریکی از باتری های یون لیتیوم که در قسمت پایین بدنه آلومینیومی موتورسیکلت قرار گرفته اند، تامین می شود.

موتورسیکلت تسلا مدل M

به گزارش عصر ایران، به جای باک سوخت، یک فضای بار کوچک که مناسب حمل کوله پشتی یا کلاه ایمنی است، برای تسلا مدل M در نظر گرفته شده است. این موتورسیکلت الکتریکی فاقد جعبه دنده صد درصد گشتاور را از دور موتور صفر در اختیار موتورسوار قرار می دهد. رینگ های فیبر کربنی نیز افزون بر زیبایی به بهبود عملکرد تسلا مدل M کمک می کنند.

موتورسیکلت تسلا مدل M

کد خبر 48786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha