حضور «رامک خودرو» در اولین اکو رالی خانواده قطعی شد

پرشین خودرو: خودروهای آفرود سانگ یانگ کره جنوبی برای همراهی در کمپین فرهنگی و تبلیغی «حافظ جان کودکان» در مسابقات اکو رالی خانواده شرکت می کند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، به منظور ترسیم فعالیت های موثر فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی و مشارکت در کمپین های موثر بین المللی، شرکت رامک خودرو نماینده انحصاری کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی در ایران، در اولین دوره برگزاری مسابقات رالی خانواده که با همکاری" کانون اتومبیل رانی و جهانگردی و گروه بین المللی مرسا "در حال برنامه ریزی و اجرا است، تعدادی از خودروهای خود را در این رالی شرکت خواهد داد.

با توجه به شعار این کمپین و این رالی که برای حفظ جان کودکان در خیابان ها و جاده ها عنوان شده است، شرکت رامک خودرو با تایید و رعایت این نگاه معتقد است که برای امنیت جان کودکان بایستی رانندگان در تمامی مراحل رانندگی در کوچه ها، خیابان ها و جاده ها منشاء اثرات مثبت در کاهش سوانح از رانندگی شوند.

در این رالی فرهنگی و اجتماعی، از سوی شرکت رامک خودرو تعدادی از خودرو ها ی شاسی بلند شامل کایرون، رکستون، اکتیون و کوراندو که از محصولات با کیفیت کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی است به صورت ویژه از محور استان های تهران، البرز، مازندران، گیلان و قزوین در ماه جاری و در این رالی به عنوان خودروی ایمن، قدرتمند و آفرود حرکت خواهد کرد.

با توسعه رویکرد گردشگری در جوامع و کشور ما و ایجاد فرهنگ ارزشمند گردشگری مطمئن و ایمن، علاقمندان، خانواده ها خصوصا جوانان برای بهره مندی از خودروهای مناسب که بتواند بصورت آفرود از جاده های صعب العبور نیز عبور و راننده را به خوبی همراهی کند، خودروهای سانگ یانگ کره جنوبی از دسته خودروهای با کیفیتی است که می تواند این فرصت را برای علاقمندان به حوزه گردشگری فراهم سازد و می توان این خودروها را به راستی یک "خودروی گردشگر" معرفی کرد.

یادآور می شود که اولین اکو رالی خانواده در روزهای 25، 26 و 27 مرداد ماه جاری برگزار می شود.

کد خبر 49016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha