عملکرد ضعیف نگین خودرو در گذشته

پرشین خودرو: گروه ایران

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت رنوپارس در پی درج خبر «هشدار مدیرعامل شرکت رنوپارس به مدیران نگین خودرو» توضیحاتی را اعلام کرد.
در نمابر رنوپارس آمده است:
خبر درج شده در آن پایگاه خبری تنها به ذکر مطالب انتقادی آقای کارگر مدیرعامل رنوپارس از عملکرد مدیران پیشین نگین خودرو اکتفا کرده است در حالیکه وی علاوه بر تایید نظر انتقادی نسبت به عملکرد ضعیف نگین خودرو در گذشته به صراحت تاکید کردند با توجه به تغییر در لایه های مدیریتی نگین خودرو عملکرد این شرکت رو به بهبود و در حال حاضر مورد تایید شرکت رنو است.
رنوپارس با تشکر از نگاه سازنده پرشین خودرو و انتقاد از عملکرد شرکت های وابسته به صنعت خودرو برای بهبود عملکرد این شرکت ها و حفظ حقوق مصرف کننده، به منظور رعایت اعتدال در نقد و قدردانی از زحمات کشیده شده در نگین خودرو برای بهبود مستمر علیرغم مشکلات ناشی از محدودیت های بین المللی طی سال گذشته خواستار درج این توضیحات شده بود.
در این نمابر تاکید شده است که آقای کارگر از تغییرات به وجود آمده در لایه های مدیریتی شرکت نگین خودرو در راستای بهبود عملکرد و افزایش مشتری مداری رضایت دارد.

کد خبر 49133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    2 0
    هیچ فرقی نکرده ، بعد از گذشت 3 سال و محکوم شدن نگین خودرو در دادگاه، هنوز نتونستیم ماشین رو تحویل بگیریم. لطفا با این اخبار تبلیغاتی مردم رو گمراه نکنید