می توان ازمردم خواهش کرد درکمپین های ضدتولید حضورنیابند

پرشین خودرو: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی برخی خودروسازان در اظهارت صریح خود بیان می کنند به کسی بدهکار نیستیم به این معنی که هر آنچه را خود می خواهند انجام می دهند، در مقابل این ادبیات غیرمودبانه قطعا واکنش هایی صورت می گیرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، علی علیلو در واکنش به خبر کمپین "خریدن خودرو صفر ممنوع"، گفت: چنین کمپین‌هایی به ضرر تولید ملی بوده، اما خودروسازهای داخلی نیز برای کسب رضایت مشتریان خود باید متحول شوند تا زمینه برای مطرح شدن چنین موضوعاتی پیش نیاید. نماینده مردم شبستر درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمامی مردم ایران دوست دارند از تولید ملی حمایت کنند،اما برخی مواقع انحصارات، گرانفروشی ها و همچنین کم توجهی به خواسته‌های مردم در صنعت خودرو موجب می شود بخشی از مردم نیز واکنش نشان دهند. علیلو با بیان اینکه می توان از مردم خواهش کرد در کمپین‌هایی مانند "خریدن خودرو صفر ممنوع" شرکت نکنند، افزود: وقتی برخی خودروسازان و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع در اظهارت صریح خود بیان می کنند به کسی بدهکار نیستیم، به این معنی است که هرآنچه را خود می خواهند انجام می دهند، بنابراین در مقابل این ادبیات غیرمودبانه قطعا واکنش هایی صورت خواهد گرفت. وی با تاکید بر لزوم اتحاد مردم و مسولان برای حمایت از تولید ملی در تمامی حوزه ها،ادامه داد: مردم در مقابل برخی بی احترامی ها خواهند ایستاد و واکنش‌هایی علی‌رغم میل باطنی خواهند داشت؛ بطور مثال شرکت بخشی از مشتریان خودرو در کمپین "خریدن خودرو صفر ممنوع" گویای این موضوع است. علیلو در خصوص پرداخت غرامت شرکت خودروسازی آلمانی به ایران خودرو افزود: درهر صورت پس از اعمال تحریم ها از سوی دشمنان شرکت های خارجی طرف قرارداد با خودروسازان داخلی به تعهدات خود عمل نکردند و این موضوع تنها به شرکت آلمانی محدود نمی شود و نباید فراموش کرد شرکت‌های فرانسوی زیان بیشتری را به خودروسازان وارد کردند. رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی به خانه ملت گفت: در انعقاد قرارداد با شرکت‌های خارجی باید ملاحظات حقوقی بیشتری صورت گیرد تا شرکت‌های خودروسازخارجی نتوانند برای عمل نکردن به تعهدات خود بهانه واهی بیاورند. علیلو تاکید کرد: بخشنامه وزارت صنعت در زمینه واردات خودرو در اجرا با هدف اصلی خود فاصله داشته ،بنابراین باید توجه داشت هدف از این بخشنامه ایجاد انحصار در واردات خودرو نبوده است. عضو کمیسیون صنایع و معادن درمجلس یادآور شد: هرشخص حقیقی و حقوقی که بتواند خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی را تضمین کند، می تواند خودرو وارد کند.
کد خبر 49217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    10 0
    نه دیگه! متاسفانه کمپینی که به وجود آمده متوقف نخواهد شد، مادامیکه ملت همیشه در صحنه به حقی که ازشون اجحاف شده برسند. شما هم آقای نماینده به فکر دوره بعدی باش!!!
  • پوریا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    5 0
    شرمنده بزرگوار . تا آخرش هستیم
  • lمهرداد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    7 0
    شرمنده کار از این حرفها گذشته ( خرید خودرو صفر بی کیفیت ممنوع)
  • داود شاهوردی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    2 0
    چرا نباید مردم در کمپینگ نخریدن خودرو های صفر ممنوع شرکت نکنن چهل سال خودروهای ... بی کیفیت به هر قیمتی به مردم فروختن بس نیست