کد خبر 49473
۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳
حمایتم از گرانی خودرو دروغ است

پرشین خودرو: رئیس شورای رقابت برخی اظهارنظرها به نقل از وی مبنی بر حمایت از افزایش قیمت خودرو و دریافت حقوق 112 میلیون تومانی در هر سه ماه را تکذیب کرد!

به گزارش «پرشین خودرو»، رضا شیوا، به انتشار برخی صحبت ها به نقل از وی در شبکه های اجتماعی با این مضمون که "همیشه وقتی قیمت خودرو افزایش می یابد مردم با اشتیاق بیشتری اقدام به خرید می کنند"، واکنش نشان داد و اظهار داشت: بنده به هیچ عنوان این صحبت های غیر علمی و مغرضانه را بیان نکرده‌ام. وی در مورد اینکه گفته شده رئیس شورای رقابت حقوق 112 میلیون و 500 هزار تومانی دریافت می کند ، افزود: من به عنوان یک کارمند دولت حقوق دانشگاهی دریافت می‌کنم و در شورای رقابت هم مبلغ ناچیزی به عنوان حق مدیریت به بنده پرداخت می شود. رئیس شورای رقابت اعلام دارایی 2 هزار میلیارد تومانی خود را تکذیب کرد و گفت: دارایی هایی رئیس شورای رقابت به عنوان یک مقام دولتی از همان روزهای نخست پذیرش مسئولیت مورد بررسی قرار می گیرد و در پایان مأموریت هم مسئولین نظارت لازم را بر تغییر دارایی‌ها انجام می دهند . وی در مورد تغییرات قیمت خودرو در آینده ، اظهار داشت: بنده همیشه طرفدار عدم افزایش قیمت خودرو هستم و طرفداری از عملکرد خودروسازان نداشته ام. در حال حاضر هم تأکید می کنم که با توجه به شرایط رکود افزایش قیمت خودرو بی معنی است. البته خودروسازان حق دارند درخواست های خود را به شورای رقابت ارسال کنند اما در نهایت این اعضای شورا هستند که با توجه به اطلاعات و آمار اقدام به تصمیم گیری می کنند. رئیس شورای رقابت گفت: بنده به تنهایی در مورد افزایش یا کاهش قیمت خودرو تصمیم گیری نمی‌کنم بلکه یک شورای 15 نفره متولی بررسی این موضوع هستند.
کد خبر 49473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • توانایی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    2 0
    سلام خدمت ریس شورا جناب آقای شیوا: دراین چند سالی که از انقلاب میگذرد، وقتی یک سری اطلاعات این چینی در سایت ها و محافل عمومی به اطلاع میرسد و طرف حاضر میشود و از خودش دفاع می کند. آیا تا به حال داشتیم کسی رو که بگویید بله این اطلاعات درست است؟!!!! من که یاد ندارم و بعید هم به نظر برسد که شیر مردی پیدا شود و بگویید آری همه این اطلاعاتی که بیان شده درست است. درصورتیکه ما دراین چند سال از انقلاب بیشترین اختلاس ها را داشتیم. به سلامت