برخورد پلیس‌راه با رانندگان خطرساز

پرشین خودرو: رئیس پلیس‌راه راهور ناجا گفت: از همه نیروهای پلیس‌راه در کشور می‌خواهیم بدون گذشت با متخلفان رانندگی برخورد کنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمدحسین حمیدی رئیس پلیس‌راه راهور ناجا اظهار داشت: پلیس‌راه در کل کشور توانسته با کاهش 37 درصدی تلفات رانندگی نسبت به بخشی از مأموریت‌های خود توفیق داشته باشد. وی تصریح کرد: استان تهران نیز قبل از تفکیک پلیس راه‌ها توانست با 23 درصد کاهش کشته در سوانح رانندگی توفیقات خوبی داشته باشد. رئیس پلیس‌راه راهور ناجا افزود: قرارگاه‌های شرق و غرب استان تهران و البرز به تفکیک توانستند اقدامات مثبتی داشته باشند و توفیقات خوبی در این حوزه کسب کنند و پلیس‌راه شرق استان تهران در سال 92 جزء بهترین‌ها بود و در سال 93 بخشی از افزایش ترددها موجب افزایش کشته‌های سوانح رانندگی در این منطقه شد. وی بیان کرد: ضعفی در حوزه برخورد وجود داشت که جریمه‌ها جنبه بازدارندگی لازم را نداشتند و نتیجه آن در سال 93 تعدادی افزایش کشته شد. حمیدی تصریح کرد: در سال‌جاری با تلاش مضاعف و ایمن‌سازی خوبی که در بخش راه و شهرسازی صورت گرفت، توانستیم سال 93 را جبران کنیم و کاهش چشمگیری در کشته‌های سوانح رانندگی داشته باشیم که امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. رئیس پلیس‌راه راهور ناجا ادامه داد: برنامه‌های کلانی در سطح کشور در حال انجام و برنامه‌ریزی است تا فرمان مقام معظم رهبری در کاهش حداکثری تلفات رانندگی محقق شود. وی افزود: در حوزه برخوردی که رابطه مستقیم با کاهش تصادفات دارد، نیز اقدامات مؤثری صورت گرفت و از همه نیروهای پلیس راه در کشور می‌خواهیم بدون گذشت با متخلفان برخورد کنند؛ خروجی عدم برخورد پلیس، افزایش تصادفات و کاهش ایمنی عبور و مرور خواهد بود. حمیدی اظهار داشت: در شرق استان تهران، بیشترین عامل تصادفات عدم توجه به جلو بوده که این نیاز به تدبیر بیشتری در حوزه اجرا و پاسگاه‌های پلیس راه دارد؛ همچنین تخطی از سرعت مطمئنه در رتبه بعدی قرار داشته و شرق استان تهران بیشتر از سایر نقاط کشور در این امر سهم دارد که باید بیشتر روی این موارد کار و برنامه‌ریزی شود. منبع:
کد خبر 50438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
    0 0
    شما خودتون می گید رانندگان متخلف و خودروها عرض به خدمت شما نه اینای که ما سوار می شیم ماشین و خودرو حساب می شن و نه اونهایی که این وسایل را می رانند راننده خوانده می شوند شما وقتی تو ماشینهای داخلی سواری فقت می خوای زود به خونه برسی چون هیچ لذتی از رانندگی نمی بری و زود می خواهی خلاص شی کاش مسولین این رو می فهمیدن که اگه ماشین استاندارد در ایران بود نوع رانندگی مردم هم بهتر می شد