کد خبر 50789
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
تمهیدات ترافیکی پلیس برای نمایشگاه مطبوعات

پرشین خودرو: جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس برای برگزاری بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: امکان تغییر در ساعات و محدوده زوج و فرد برای دسترسی به مصلی تهران وجود ندارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، درباره تمهیدات پلیس برای بیست‌ ویکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها که از امروز در مصلی تهران آغاز به کار کرد، گفت: از صبح امروز نیروهای پلیس در منطقه 7 پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش بوده و در اطراف مصلی تهران اقدام به روان‌سازی ترافیک و نظارت بر رفت و آمدها خواهند کرد.

وی از مسئولان برگزاری نمایشگاه و همچنین مدیران مصلی خواست که پارکینگ‌ها را در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار داده و ظرفیت پارک کردن خودروی بازدیدکنندگان از این نمایشگاه را تامین کنند تا مراجعه‌کنندگان مجبور به پارک کردن خودروی خود در خیابان‌های اطراف مصلی نباشند.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس در این محدوده پوشش ترافیکی را کامل خواهد کرد، افزود: با توجه به بار ترافیکی صبحگاهی و همچنین بار ترافیک عصرگاهی، در نظر گرفتن پارکینگ برای مراجعه کنندگان ضروری است.

عابدی همچنین از محدودیت توقف در طول خیابان شهید بهشتی خبر داد و گفت: همکاران پلیس با توقف در محل غیرمجاز توقفی که ایجاد سد معبر کند و دیگر تخلفات رانندگی در دیگر نقاط شهر برخورد خواهند کرد.

امکان تغییر در ساعت و محدوده زوج و فرد وجود ندارد

وی درباره اینکه آیا ممکن است پلیس برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات محدوده زوج و فرد را موقتا کاهش داده یا ساعات آن را تغییر دهد، گفت: تخلف ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد به وسیله دوربین‌ها کنترل شده و کاری از پلیس بر نمی‌آید. بنابراین تغییری در محدوده و ساعت زوج و فرد در طول برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها نخواهیم داشت.

بیست‌ ویکمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح امروز فعالیت خود را آغاز کرده و به مدت یک هفته میزبان میهمانان خود خواهد بود و قرار است فردا رییس جمهور در آیین افتتاحیه نمایشگاه حضور یابد.

ماهنامه «نسل برتر» به همراه «پرشین خودرو» در غرفه 341 نمایشگاه واقع در شبستان سوم، میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

کد خبر 50789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha