کد خبر 51155
۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
آسیب‌دیدگی 2882 نفر در حوادث

پرشین خودرو: معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام رخداد ۴۵۸ مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: ۲ ‌هزار و ۸۸۲ تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و ۹۷ تن هم اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش «پرشین خودرو»، حسین درویشی با اشاره به اینکه ۲۴۲ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای و ۲۷ مورد شهری بوده است، اظهار کرد: به علاوه ۲۱ مورد از حوادث هفته گذشته برف و کولاک، ۱۹ مورد کوهستان، ۶ مورد سیل و آبگرفتگی، ۵ مورد صنعتی و کارگاهی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته ۲ ‌‌هزار و ۹۳۲ تن حادثه دیده‌اند، گفت: از این میان یک‌هزار و ۳۲ تن در برف و کولاک، ۸۱۹ تن در جاده‌ها، یک‌هزار و ۱۹۸ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۵۴ تن در کوهستان، ۴۰ تن در شهرها و مابقی در سایر موارد حادثه دیده‌اند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب‌دیدگی ۲ ‌هزار و ۸۸۲ تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان یک‌هزار و ۳۲ تن در برف و کولاک، ۷۷۷ تن در حوادث جاده‌ای، ۱۹۶ تن در سیل و آب‌گرفتگی، ۵۳ تن در کوهستان، ۳۸ تن در شهر و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.

وی به اسکان اضطراری ۹۷ تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث ۳۴۸ تن نجات یافتند که ۲۲۹ تن به مراکز درمانی منتقل و ۱۱۹ تن سرپایی درمان شدند.

تلاش ۷۲ ساعته امدادگران برای نجات جان ۱۹۷ تن از هموطن

معاون عملیات سازمان امداد و نجات همچنین از امدادرسانی به یک‌هزار و ۶۰۰ تن در حوادث سه روز گذشته خبر داد و گفت: در این مدت امدادگران جان ۱۹۷ نفر را نجات دادند.

وی با اشاره به این که در سه روز گذشته امدادگران در ۲۶۶ عملیات به کمک ۲ هزار و ۲۰۰ آسیب دیده در سطح کشور شتافتند، بیان کرد: بر این اساس خدمات امدادی لازم به یک‌هزار و ۶۰۰ تن از هموطنان ارائه و ۳۲۶ نفر از مصدومان تحت درمان سرپایی قرار گرفته و ۱۳۱ تن به مراکز درمانی و بیمارستان ها منتقل شدند و همچنین ۴۰ مورد عملیات رهاسازی انجام شد.
منبع: مهر

کد خبر 51155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha