کد خبر 51376
۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
بررسی وضع فروش تویوتا و لکسوس در ایران

پرشین خودرو: ایرتویا، نماینده انحصاری تویوتا ژاپن در ایران، اخیرا اقدام به انتشار بخشنامه جدید فروش محصولات خود کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، در این بخشنامه، انواع مدل های 2016 تویوتا، بزرگترین خودروساز جهان، دیده می شود که در زیر به صورت خلاصه به آن اشاره خواهیم کرد.
در بخشنامه فروش شماره 6 شرکت ایرتویا، تویوتا کمری 2016 طراحی جدید، که به نظر می رسد پس از طراحی مایوس کننده نسل قبلی کمری حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت، در دو تیپ GL و GLX S.SPL و با تحویل 30 روزه به فروش می رسد.
تویوتا هایلوکس 2016 (با طراحی جدید) و یاریس هاچ بک و سدان مدل 2016، از دیگر خودروهای با تحویل کوتاه مدت و قیمت قطعی این بخشنامه می باشد.
علاوه بر آن، فروش تویوتا کرولا 2016، تویوتا روفور 2016 و همچنین کمری هیبرید 2016 نیز با شرایط فروش مشارکتی و قیمت علی الحساب آغاز شده است. کمری هیبرید، از پرطرفدارترین محصولات شرکت تویوتا می باشد که به عنوان یک خودروی سدان شهری پاک توانسته است توجه علاقه مندان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کند.
و اما سری هم بزنیم به وضعیت فروش برند محبوب و لوکس تویوتا، لکسوس، که اخیرا برای چندمین سال پیاپی در صدر مورد اعتماد ترین برندهای خودروی دنیا قرار گرفت.
مدل 2016 خودروی لکسوس NX که با ورود خود به بازار سر و صدای زیادی به پا کرده است، برای اولین بار در دو تیپ هیبرید و توربوشارژر و با قیمت علی الحساب به فروش می رسد.
علاوه بر آن، خودروی محبوب لکسوس ES250 با تغییراتی که در مدل 2016 خود(چه به لحاظ ظاهر و چه به لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی) داشته است، برای اولین بار و به صورت تحویل کوتاه مدت و با قیمت قطعی به علاقه مندان عرضه می شود.
فروش مدل 2016 تنها خودروی هاچ بک لکسوس یعنی CT200 که دارای سیستم پیشرانه هیبریدی می باشد نیز با شرایط تحویل کوتاه مدت آغاز شده است.
نکته قابل توجه در بخشنامه جدید ایرتویا، حذف فروش اقساطی خودروهای لکسوس می باشد که به نظر می رسد این کار برای مدیریت خودروهای موجود برند لکسوس است.
علاوه بر موارد بالا، به نظر می رسد افزایش قیمت ارز در هفته های اخیر گریبان واردکنندگان را یکی پس از دیگری گرفته و آنها را وادار به افزایش قیمت کرده است که این موضوع، در بخشنامه اخیر ایرتویا و افزایش قیمت غالب خودروهای تویوتا و لکسوس نیز مشهود می باشد.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر از فروش محصولات تویوتا در ایران به نشانیArita.irtoya.com مراجعه کنند.

کد خبر 51376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha