کد خبر 51596
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
پیشگویی‌های پیشگوی معروف از سال 2016

پرشین خودرو: یک پیشگوی معروف اروپایی که از قرار معلوم، حادثه ۱۱ سپتامبر٬ سونامیِ سال ۲۰۰۴ ٬ نشت مواد رادیواکتیو نیروگاه فوکوشیما و شکل گیری داعش را پیش بینی کرده بود٬ حالا در واپسین روزهای سال ۲۰۱۵، پیش بینی هایی درباره سال ۲۰۱۶ و بعد از آن نیز مطرح کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از روزنامه پرتیراژ سان، چاپ لندن، بابا وانگا٬ معروف به «نوستراداموس بالکان» پیشگوی زن نابینای اهل بلغارستان است که در سال ۱۹۹۶ در سن ۸۵ سالگی درگذشته و گفته می شود که ۸۵ درصد از پیشگویی هایش درست از آب درآمده و در اروپا و روسیه به عنوان فرشته ای الهی مورد احترام و عزت است. برخی پیشگویی های او بعد از مرگش همچنان در حال تحقق است.

از بین صد پیشگویی وانگا طی پنجاه سال به عنوان یک پیشگوی معروف و مشهور٬ تعداد بسیار زیادی از آنها اشاره به رویدادهای طبیعی و بلایای ناشی از تغییر آب و هوا دارد.

او در دهه ۵۰ میلادی هشدار داده بود که حجم یخ های قطبی کم شده و دمای آب دریاها افزایش خواهد یافت٬ در واقع همه اینها دهه ها پیش از آن بود که کسی بخواهد از این خطرات جهانی مطلع باشد.

طرفداران او معتقدند که توصیف واضح و شفاف او از «موج عظیمی» که بر روی «ساحلی بزرگ نازل شده و مردم و شهرها را در بر گرفته و همه چیز را به زیر آب خواهد کشید» در واقع اشاره ای به سونامی سال ۲۰۰۴ دارد که صدها هزار نفر از مردمی که در عرض کرانه اقیانوس آرام زندگی می کردند قربانی آن شدند.

اما نگرانی اصلی وانگا درباره «جنگ بزرگ مسلمانان افراطی» بود که جهان نیز در حال حاضر در تلاش و تقلا است تا از شدت درگیری ها با داعش و گروههای وابسته به آن جلوگیری کند.

به نوشته سان، پیشگویی های رعب آور او از تهاجم مسلمانان تندرو به اروپا در سال ۲۰۱۶ خبر داده است٬ نبردی که او پیشبینی کرد با بهار عربی در سال ۲۰۱۰ آغاز شده و در سوریه یعنی جایی که «این گروه تروریستی, جنگی بر ضد اروپا به پا خواهد کرد» ادامه داشته و تا سال ۲۰۴۳ منجر به شکل گیری خلافت آنها شده و مرکز آن هم رم خواهد بود.

vspace=5px

 سان نوشت: اگر فکر می کنید این مسئله خیلی دور از انتظار است٬ پس بهتر است پیشرفت سال قبل گروه داعش را به یاد بیاورید که مرزهایش را به طور خطرناکی به اروپا نزدیک و شهر «سِرت»٬ یکی از شهرهای اصلی لیبی را تصاحب کرد؛ شهری که مشرف بر کشورهای حاشیه مدیترانه بوده و از طرفی محل تولد دیکتاتور آن, قذافی است. در حال حاضر این شهر مستعمره داعش و تحت قانون شریعت آن است.

گفته می شود که این رژیم جدید, قلمرو خود را با اعمال یک سری قوانین عمومی مستحکم کرده که بر اساس آنها تعداد نامشخصی از مردم شکنجه و گردن زده شدند.

 vspace=5px

از یک دختر روستایی «بیسواد» تا یک  پیشگو

بابا وانگا در روستایی واقع در دامنه های یک کوه آتشفشانی به دنیا آمد که بعدها به امپراطوری عثمانی تبدیل شد. بر اساس گفته های مردم آن نواحی٬‌ او تا سن ۱۲ سالگی زندگی عادی ای داشت٬ و در همان سنین به طرز مرموزی بینایی خود را طی طوفان سهمگینی از دست داد که بسیاری دلیل آن را٬ رعد و برقی عجیب توصیف می کنند.

دختر نوجوان با جریان طوفان از زمین بلند شده و با گرد و خاک قدرتمندی به زمین خورد. چیزی که بعد از آن اتفاق افتاد شاید کمی مبهم باشد اما از قرار معلوم خانواده اش او را چند روز بعد و در آستانه مرگ یافتند٬ چشمان او آسیب دیده و پلک هایش تقریبا به هم چسبیده و لایه ای از گرد و خاک رویش را پوشانده بود.

از آنجایی که خانواده اش بسیار فقیر بوده و نمی توانستند برای مداوای او هزینه کنند٬ او زندگی با نابینایی را در پیش گرفت.

بعدها وانگا اظهار کرد ‌که نخستین مکاشفه او طی روزهایی رخ داد که گم شده بود و باور کرد که قدرتی به او القا شده تا مردم را شفا دهد و آینده را پیشگویی کند.

او توانست دیگران را نسبت به قدرت غیرطبیعی خود متقاعد کند و خیلی زود پیروانی پیدا کرد. او کمکم به یک روانشناس برای افراد ثروتمند و قدرتمند تبدیل شد و ستایندگان او بعضا رهبران کشورها٬ برخی دانشمندان و مورخان بودند.

آنها از سرتاسر دنیا می آمدند تا چند دقیقه بخواهند او را ببینند. او بعدها به عنوان مشاور رهبران حزب کمونیست بلغارستان فعالیت کرد٬ که از قرار معلوم برخی از آنها از این شرایط او برای گسترش برنامه های خود استفاده کردند.

گفته می شود که او و خانه اش توسط سرویس امنیتی این کشور تحت مراقبت های ویژه بوده است. خانه او صحنه ملاقات های متعددی با سیاستمداران خارجی و تجار بود که در آن میکروفون مخفی هم کار گذاشته شده بود.

vspace=5px

معروف ترین پیشگویی های بابا وانگا که به حقیقت تبدیل شد

او در دهه پنجاه میلادی٬ گرمای زمین و سونامی سال ۲۰۰۴ را پیش بینی کرده بود.

«مناطق سرد گرم شده و آتشفشانها بیدار خواهند شد».

«موجی بزرگ٬ ساحلی عظیم از مردم و شهرها را خواهد پوشاند٬ و همه چیز زیر آب نابود خواهد شد».

«همه چیز ذوب می شود٬ درست مثل یخ».

 vspace=5px

او در سال ۱۹۸۹ حمله تروریسیتی ۱۱ سپتامبر را به برج های دوقلو در نیویورک پیش بینی کرده بود

«ترس و وحشت! برادران آمریکایی (که به برج های دوقلو در نیویورک گفته می شد) بعد از حمله ای که توسط هواپیماهای فولادی انجام می شود سقوط خواهند کرد (منظور دو هواپیمای مسافربری ربوده شده است)».

گرگ ها در بوته زار زوزه خواهند کشید (گفته می شود که این جمله اشاره به رئیس جمهوری بعدی آمریکا دارد) و خون های افراد بیگناه خواهد ریخت».

انتخاب باراک اوباما

گفته می شود که وانگا به درستی پیش بینی کرده بود که چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده٬ یک فرد آفریقایی آمریکایی است.

vspace=5px

با این همه٬ او این مسئله را نیز گفت که او آخرین رئیس جمهور آمریکا خواهد بود!

همه ما منتظریم بینیم که این پیشگویی چگونه رخ می دهد.

منبع : پایش

کد خبر 51596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد مهدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    5 0
    سلام من بعید نمی دانم درست باشد اما اینکه گروه داعش اروپا را بگیرد و...... منطقی نیست چون قبل از آن باید به ایران حمله کرده باشد وایران را بگیرد که این محال است واز طرفی داعش سر سپرده اروپاست ومحال است ولی نعمت خود را نابود کند اما میتواند این واقعه توسط مومئنین واقعی به رهبری امام زمان و عبسی مسیح اتفاق بیفتد. آمریکا روزی از هم خواهد پاشبد این بدیهی است ولی احنمال اینکه در زمان اوباما باشد ضعیف است در هر حال شاید منظورش این باشد اوباما آخرین ریس جمهور سیاه پوست است.