جزییاتی از حضور «DS» برند لوکس پژو در ایران

پرشین خودرو: DS به معنای روح آوانگارد و پیشرو است و این خودرو از مهمترین خودروهای فرانسوی در قرن 20 شناخته می شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، DS یکی از کمپانی های ساخت خودرو در فرانسه با طول عمری 60 ساله است و به زودی این برند جدید وارد بازار ایران خواهد شد.

در این راستا شرایطی برای حضور خبرنگاران ایرانی در پاریس و آشنایی بیشتر با این محصول فراهم شد.

در جریان بازدید خبرنگاران ایرانی از شوروم مرکزی DS در خیابان شانزلیزه و مرکز طراحی محصولات PSA محصولات جدید برند DS و نیز دو مدل کانسپت جدید معرفی شدند همچنین در این بازدید اغلب خبرنگاران رانندگی با مدل های مختلف DS را تجربه کردند.


این خودرو از طراحی داخلی و خارجی با کیفیتی برخوردار بوده و در طراحی داخلی آن برندهای معروفی همچون هرمس و گوچی همکاری داشته اند ، در داخل کابین خودروهای DS ( صندلی ها و تودری) از چرم مرغوب گاو آلمانی استفاده شده و در ساخت بدنه DS از جدیدترین تکنولوژی ها بهره برده شده است همچنین در قسمت جلوی این خودرو از چراغ زنون LED‌ استفاده شده و در طراحی برند DSاز لوگوی هرمی شکل موزه لوور الهام گرفته شده است.

به گفته مسئولین این شرکت DS به معنای روح آوانگارد و پیشرو است و این خودرو از مهمترین خودروهای فرانسوی در قرن 20 شناخته می شود و تاکنون هزار دستگاه از آن ساخته شده و در رده برندهای لوکس دنیا نظیر بی ام و ، لکسوس و آئودی قرار دارد .

از سال 2010 حدود 600 هزار خودرو از این برند به فروش رفته و سهم فروش خارجی DS در سال 2013 حدود 13 درصد بوده که این شرکت در تلاش است در سال 2020 میزان فروش خارجی این محصول رابه 60 درصد برساند.

بر این اساس از سال 2016 مدل های مختلف این برند وارد ایران خواهد شد و مشابه شوروم شانزلیزه در تهران نیز راه اندازی می شود.

منبع: ایلنا

کد خبر 51644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
    1 0
    اما باز هم مردم تویوتا می خرند