کد خبر 51672
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
تویوتا یاریس، مبارز دوست داشتنی

پرشین خودرو: تویوتا یاریس در مقابل رقبای ریز و درشت خود به خوبی مقاومت می‌کند. حتی قرار است این خودرو در مسابقات رالی جهانی هم شرکت کند و باید منتظر افتخارات این خودرو در مسابقات جهانی باشیم.

به گزارش «پرشین خودرو»، یاریس همچنان به مبارزه ادامه می‌دهد و می توان به عنوان مبارزی دوست داشتنی از این خودرو یاد کرد.
در سال 2015، طراحی یاریس به‌روز شده است. قسمت جلوی خودرو و عقب آن تغییر کرده‌اند. فضای کابین هم با مواد جدید و با کیفیت، ارتقا یافته است وتجهیزات جدیدی نیز در کابین خواهید یافت.
مدل استاندارد و رده متوسط SE به صورت 5 درب و با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک ارائه می‌شود. قیمت این مدل از 17620 دلار آغاز می‌گردد. این مدل به صورت استاندارد با یک سیستم تعلیق اسپرت، جلوپنجره مشبک منحصر به فرد، چراغ‌های مه شکن، پروژکتور جلو، چراغهای LED، فرمان تند و تیزتر، ترمزهای جلو با دیسک‌های بزرگ‌تر، ترمزهای عقب دیسکی، چرخهای آلیاژی 16 اینچی و اسپویلر سقفی عقب قابل خرید است.

داخل کابین یاریس

در داخل کابین هم روکش پارچه ای و غربیلک فرمان سه شاخه با روکش چرم در نظر گرفته شده‌اند. صندلی‌های اسپرت با سطح بالایی از حمایت، حتی در سفرهای طولانی نیز باعث خستگی نمی‌شوند. فضای داخل کابین مخصوصاً در جلو برای افراد بلندقامت هم محدودیتی ایجاد نمی‌کند. در پرداختن به جزئیات نیز دقت شده و کیفیت مواد مورد استفاده نیز به وضوح، بهتر شده‌اند. فضای صندلی عقب با توجه به اینکه این یک خودروی جمع و جور و کوچک است، معقول و نسبت به سایر همکلاسان خود مناسب تر به نظر می‌رسد. تکنولوژی‌های بکار رفته نیز برای مشتریان جوان، جذاب خواهند بود. از جمله نمایشگر لمسی با رابط کاربری کاربرپسند، بلوتوث و ورودی‌های USB و امکان استریم آهنگ‌های صوتی و غیره...

زیر كاپوت خودرو

در زیر کاپوت، یک موتور لیتر، 4 سیلندر وجود دارد که آشنا به نظر می‌رسد. این موتور قادر به تولید 106 اسب بخار می باشد. جعبه دنده یاریس از نوع چهار سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی می باشد که هماهنگی بسیار خوبی با موتور دارد. هماهنگی بین موتور و جعبه دنده باعث می شود خودرو در هر شرایطی چالاک باشد و فقط با اشاره ای بر پدال گاز بتوانید از حداکثر قدرت خودرو استفاده کنید. مصرف سوخت این خودرو به صورت تركیبی 7 ارزیابی می شود.

سیستم تعلیق خودرو

مدل SE یاریس با ویژگی‌های اسپرتی و نسبت فرمان سریع‌تر، ترمزهای دیسکی و قوی تر و همچنین تعلیق اسپرت مک فرسون و استروت در جلو و میله‌های ضد پیچش در عقب، سواری نرم و راحتی حتی در مسیرهای پر پیچ و خم کوهستانی به نمایش می‌گذارد. یکی از موارد جالب برای آزمایش کنندگان این خودرو، سکوت و آرامش کابین آن بود که استانداردی بالاتر از رقبای ساب کامپکت دارد. به‌گونه‌ای که حتی صدای موتور در سرعتهای بالا نیز به کابین راه نمی‌یابد.
فرمان سبک و تحت امر بود که بهترین شعاع گردش در میان رقبا را دارد و به لطف آن میتوانید با سرعت تمام در بین خودروها و کوچه ها مانور دهید و به سادگی در هر فضای محدودی پارک کنید. چسبندگی روی زمین، مانورپذیری بالا، ایزوله بودن مناسب اتاق و ترمزهای قلدر، از دیگر شاخصه های فنی یاریس بودند. گویا باید آن را خودرویی برشمرد که از بالاترین فاکتورهای مهندسی تویوتا در بخش مهندسی فنی و موتوری سود می برد.
برای کسب اطلاعات بیشتر از تویوتا یاریس و شرایط فروش به سایت www.irtoya.com مراجعه کنید

کد خبر 51672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha