حضور ناظران «تویوتا» در مسابقات مهارت فنی ایران

پرشین خودرو: سومین دوره مسابقه کشوری مهارت فنی نماینده تویوتا ژاپن در روزهای پایانی آذرماه از سوی واحد آموزش و فنی مهندسی، در نمایندگی مرکزی این شرکت(آریتا) و در دو بخش پذیرش خودرو و مهارت فنی برگزار شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، برگزاری چنین مسابقاتی از استانداردهای تویوتا برای تعیین سطح تکنسین های فنی تویوتا و لکسوس است که در سراسر دنیا برگزار می شود و شرکت ایرتویا نیز به عنوان نماینده تویوتا در ایران ملزم به تبعیت از این استاندارد می باشد.
در بخش پذیرش خودرو، شرکت کنندگان پس از آزمون کتبی در مواردی همچون بازدید خودرو و برنامه ریزی کنترل برد، به رقابت پرداختند و داوران تمامی موارد از جمله نوع برخورد با مراجعه کننده را مد نظر داشتند.
در این بخش مسعود کلانتری از نمایندگی مرکزی، محسن سهرابی نیا از نمایندگی یوسفی تهران و نازنین پویا از نمایندگی قناد اصفهان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش مهارت فنی شرکت کنندگان در عیب یابی خودرو، ابزار دقیق، موتور خودرو و برق خودرو به رقابتی تنگاتنگ پرداختند و در نهایت امین رحیمی نیت از مشهد، محمد رضا حبشی از نمایندگی مرکزی و کیانوش مولوی از نمایندگی ابراهیمی تهران موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.
براساس این گزارش، این مسابقه زیر نظر ناظران تویوتا برگزار شد.
علاقمندان به منظور آشنایی بیشتر با نماینده تویوتا ژاپن می توانن به آدرس www.irtoya.com مراجعه کنند.

کد خبر 51889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha