ادامه فعالیت یک شرکت امداد خودرویی با وجود تعلیق پروانه

پرشین خودرو: شرکت امداد خودرو سراسری البرز که در زمینه امداد خودرویی در کشور فعالیت می کند با توجه به تعلیق 3 ماهه ای که توسط سازمان حمل و نقل جاده ای تهران دریافت کرده همچنان به کار خود ادامه می دهد!

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، این شرکت امداد خودرویی در تماس با صاحبان خودرو از مشتریان می خواهد با پرداخت 99 هزار تومان به مدت 5 سال مشترک این شرکت امداد خودرویی (تعلیق شده) شوند.
بنا بر اطلاعات به دست آمده از منابع موثق، شرکت امداد خودرو سراسری البرز که بعد از تعلیق 3 ماهه فعالیت، سایت و تلفن شرکت خود را غیر فعال دید با تماس از شماره های مختلف همچنان اقدام به فروش «کارت امداد» بین صاحبان خودرو می کند درحالی که تا زمان ارائه قطعی حکم از سوی سازمان تعزیرات حکومتی و رفع تعلیق صادره از سوی سازمان پایانه ها و حمل و نقل جاده ای تهران، این شرکت طبق قانون اجازه هر گونه فعالیت در زمینه امداد خودرو در سطح کشور را ندارد.
خاطر نشان می سازد دست کم 3 هفته پیش پروانه فعالیت این شرکت به دلیل گزارش تخلف 450 میلیون تومانی و رای کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت های امداد خودرویی از طریق سازمان پایانه ها و حمل و نقل جاده ای استان تهران به مدت 3 ماه تعلیق و تا زمان رسیدگی به تخلفات و مشخص شدن پرونده اجازه هیچ گونه فعالیتی ندارد. 

 

حکم تعلیق برای شرکت متخلف امدادی صادر شد؛

 

تخلف 450 میلیون تومانی یک شرکت امداد خودرویی+سند

کد خبر 51901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha