کد خبر 52015
۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
هوای تهران همچنان ناسالم است

پرشین خودرو: معاون نظارت و پایش سازمان حفاظت از محیط زیست استان تهران امروز(دوشنبه) هوای پایتخت را همچنان برای گروههای حساس ناسالم خواند و گفت: شاخص ها عدد ۱۳۳ را نشان می‌دهد که این روند تا فردا نیز ادامه دارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمد رستگاری درباره آخرین وضعیت هوای استان تهران، گفت: هوای استان تهران همچنان برای گروههای حساس، بیماران قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان ناسالم است.

وی ادامه داد: دستگاههای تعیین غلظت آلاینده ها بیشترین میزان آلودگی را در منطقه شهر ری نشان می‌دهند و عدد شاخص‌ها در این محدوده 175 است؛ البته بخاطر همین آلودگی بود که دبستان های این منطقه تعطیل شده است.

معاون نظارت و پایش سازمان محیط زیست تصریح کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و ورود موج بارش ها به نظر می‌رسد از عصر فردا و روز چهارشنبه شاهد کاهش آلاینده‌ها باشیم.

رستگاری همچنین درباره جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا که در روزهای گذشته تشکیل شده بود نیز گفت: این جلسه که به سبب مواقع اضطرار تشکیل می‌شود و برای روزهای آلوده تصمیم می‌گیرد به علت تعطیلی فردا سه‌شنبه و کاهش آلاینده‌ها در روزهای آتی، تشکیل نمی‌شود.

ساکنان استان تهران هفدهمین روز از آلودگی هوا را تجربه می کنند و این ادامه افزایش غلظت آلاینده ها در حالی است که طی روزهای گذشته تمهیداتی نظیر عدم فروش طرح ترافیک روزانه، تعطیلی معادن شن و ماسه، تعطیلی مدارس در برخی روزها، برگزار نشدن مسابقات لیگ در یک مقطع، تعطیلی زنگ ورزش مدارس و آماده باش اورژانس از سوی کمیته اضطرار آلودگی هوا در نظر گرفته شده است.

منبع: تسنیم


برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 52015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha