کد خبر 52074
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
تصادف مرگبار در اتوبان امام‌‎علی(ع)

پرشین خودرو: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد مرگبار یک خودروی سواری با عابر پیاده و وقوع تصادف زنجیره‌ای در پی این حادثه در بزرگراه امام علی(ع) خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 06:18 صبح امروز یک حادثه رانندگی به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) نرسیده به خیابان دماوند اعزام کرد.

ملکی با بیان اینکه ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود افزود: به همین دلیل عوامل دو ایستگاه از دو جهت مخالف خود را به محل رسانده و پس از حضور در محل حادثه مشاهده شد که چهار دستگاه خودروی سواری شامل دو دستگاه پراید، یک دستگاه سواری پژو 206 و وانت با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

ملکی با بیان اینکه یکی از چهار خودرو ابتدا با یک عابر پیاده برخورد کرده و در پی آن این تصادف زنجیره‌ای رخ داده است افزود: آتش نشانان عابر پیاده را به عوامل اورژانس تحویل داده که بررسی علائم حیاتی از سوی آنان نشان داد که این مرد 45 ساله به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه یک زن 65 ساله و مردی 36 ساله نیز در پی این حادثه دچار آسیب دیدگی شدند خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 7 به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته ملکی، علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا


برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 52074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha