کد خبر 52126
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
تغییر شرایط فروش جایگاه‌های سوخت

پرشین خودرو: مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی از تسهیل شرایط واگذاری جایگاه های سوخت در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سیدجعفر سبحانی اظهار داشت : در شرایط جدید ، واگذاری بلوكی حذف شده و قرار است به صورت تكی هم فروخته شود.

وی در گفتگو با رادیو اقتصاد افزود : جایگاه سوخت 15 استان به ارزش 300 میلیارد تومانی در روز یكشنبه (13 دی) به مزایده گذاشته می شود.

سبحانی با بیان اینکه در مجموع بیش از200 جایگاه سوخت با ارزش 1500 هزار میلیارد تومان برای فروش در فهرست واگذاری قرار دارد، افزود: پیش این قرار بود همه پول فروش یكجا دریافت شود اما در شرایط جدید ، 40 درصد نقد و بقیه در اقساط 2 ساله دریافت می شود.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت : برخی خریداران دوست دارند مزایده به صورت نقد و اقساط باشد كه در شرایط جدید توجه شده است و خریداران هم می توانند به صورت مستقل و تکی هر جایگاه را پیشنهاد قیمت دهند و در مزایده شرکت کنند.

سبحانی در باره توجیه اقتصادی این جایگاه ها نیز گفت : این موضوع درباره همه واگذاری ها مطرح است و باید خریداران دقت كنند و همه شركت هاتا پایان سال اینده باید واگذار شود.

وی گفت: امیدواریم این شرایط جدید به توامندسازی بخش خصوصی کمك كند و البته توجیه اقتصاد در باره همه شركت های واگذاری صدق می کند و باید پیشنهادها بررسی شود.

منبع: دنیای اقتصاد


برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 52126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha