وقتی یک مشتری، مدیران خودرویی ها را غافلگیر کرد!+عکس

پرشین خودرو: چندی پیش یکی از مشتریان شرکت خودروسازی مدیران خودرو (MVM) که با مشکلی در خودروی خود مواجه شده بود دست به اقدام جالبی زد و مسوولان شرکت مدیران خودرو را غافلگیر کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، وی پس از طرح مشکل خود با با واحد امور مشتریان (CRM) شرکت مدیران خودرو با برخورد شایسته و پی گیری های مکرر آن مجموعه روبرو شد و تا زمانی که مشکل او به طور کامل برطرف شد، این ماجرا ادامه داشت.

این مشتری خوش سلیقه پس از رفع مشکل و تحویل خودرو، در یک اقدام تحسین برانگیز با ارسال یک لوح تقدیر از مدیریت واحد امور مشتریان شرکت شرکت مدیران خودرو تقدیر کرد.

 





برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 52137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مولایی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    3 0
    سلام البته کار درخور تحسینی است.ولی اینجانب حدود 1ماه است که به شرکت ایمیل زده ام ولی جوابم را نداده اند و حدود 3ماه است که نمایندگی خسروانی جهت تعویض درجه داخل باک امروز و فردا میکند فکه این اقدام شایسته شرکت مدیران خودرو نیست.
  • hadi ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
    0 0
    خوش به حال ایشون که مشکلش را حل کردند ولی برای من کاملاً برعکس بود. ماجرا از این قرار بود، من برای خرید یک ام وی ام 110 با تمام مدارک کامل و گواهی امضای رسمی و مبلغ آماده که وقتی رسیدم به نمایندگی تیزران خودرو تبریزگفتند که طرح تمام شده و دیگر فروش نداریم و وقتی بنده گفتم که من 2 ساعت قبل زنگ زده بودم و اگر فروش با آن شرایط قطع شده چرا همان موقع نگفتید شروع به توهین و استفاده از کلمات نامناسب نمودند طروی که خانم من گفت برویم که اگر با اینها جرو بحث بکنی ممکن است کتک هم بخوریم به همین دلیل قید ام وی ام را زدیم و خودری دیگری تهیه کردیم فکر می کنم مدیران خودرو اول باید نحوه برخورد با مشتری را به نمایندگی های خود آموزش دهد بعد به فکر فروش باشد.