کد خبر 52224
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
پربیننده‌ترین اخبار چهارشنبه 16 دی‌ماه

پرشین خودرو: پربیننده ترین اخبار چهارشنبه 16 در ماه را در بسته خبری پرشین خودرو پیگیری کنید.

آمار رسمی واردات خودرو منتشر شد

در ۹ ماهه اول امسال ۳۰ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودروی سواری به ارزش ۷۱۷ میلیون دلار با افزایش دلاری ۱۱ درصدی وارد کشور شده است.

**************************************


جزییاتی از تحویل خودروهای تسهیلاتی

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی از تحویل ۹۷ هزار و ۱۹۲ دستگاه خودرو وام‌دار ( وام خودرو تا سقف ۲۵ میلیون تومان) به متقاضیان تاکنون خبر داد.

*************************************

آینده بازار خودرو در دوران پساتحریم

یک کار‌شناس خودرو معتقد است: حضور چینی‌ها در بازار واردات خودرو کمرنگ می‌شود، اما کره‌ای ها همچنان در بازار واردات خودرو باقی می‌مانند چرا که کیفیت محصولات آن‌ها گاه از اروپا نیز بهتر است، از سویی دیگر اگر بتوان با ژاپنی‌ها به شرایط اقتصادی مشترکی رسید، تا به ایران بیایند و سرمایه‌گذاری واقعی صورت دهند، می‌توان از ایران به عنوان یک عرشه صادراتی استفاده کرد.

*************************************


موانع تولیدی برای ساخت اتوبوس های 2 کابین

مدیر عامل خودروسازی اسنا می گوید اگر شرایط با همین منوال پیش رود دیگر نمی توانیم اتوبوس های 2 کابین ساخته و تحویل شهرهای بزرگ کشور دهیم.

************************************

3 احتمال برای قیمت‌گذاری خودرو

در شرایطی که دو ماه و اندی به آغاز سال جدید باقی مانده اما تاکنون تعیین تکلیفی درخصوص مرجع قیمت‌گذاری خودرو صورت نگرفته است.، این موضوع در حالی است که با آغاز سال جدید و افزایش هزینه‌های مترتب بر تولید به‌طور حتم خودروسازان به‌دنبال تغییرات قیمتی در محصولات تولیدی خود هستند؛ بنابراین به‌نظر می‌رسد که تا پیش از پایان سال‌جاری تعیین تکلیف مرجع قیمت‌گذاری ضروری است.

************************************

تعیین تکلیف رنو در سفر روحانی

در شرایطی که گفته می‌شود قرارداد ایران خودرو و پژو تا چندی دیگر و همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به فرانسه امضا می‌شود، به‌نظر می‌رسد در این سفر تا حدی تکلیف رنو دیگر خودروساز فرانسوی (برای حضور در ایران) نیز مشخص خواهد شد. رنو اگرچه در دوران تحریم، مانند پژو عمل نکرد و به‌طور کامل از صنعت و بازار خودرو ایران خارج نشد، اما فعالیت‌هایش را به حداقل رساند تا هم قوانین تحریم را رعایت کرده باشد و هم بازاری بزرگ و پرسود را از دست ندهد.

**********************************

آمار تولید خودرو در کشور

تولید انواع خودرو در آذر ماه امسال 25.6 درصد کاهش یافت.


**********************************

آخرین جزییات ثبت نام طرح‌ترافیک 95

رئیس واحد صدور آرم سازمان ترافیک با تاکید بر اینکه سایت نام نویسی طرح ترافیک سال ۹۵ از ۱۴دی ماه فعال شده است، گفت: همه متقاضیان حقیقی و حقوقی دریافت آرم باید از طریق سایت شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir ثبت نام کنند.

 

کد خبر 52224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha