کد خبر 52276
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۳
پربیننده‌ترین اخبار شنبه 19 دی‌ماه

پرشین خودرو: اگر به هر دلیلی نتوانستید اخبار روزشنبه را پیگیری کنید با بسته خبری 19 دی ماه پرشین خودرو همراه شوید.

«تیگو5» در کانون توجه مشتریان ایرانی

در حالی که خودرو چری تیگو5 عنوان یکی از پرفروش ترین خودروهای بازار چین در سال 2015 را به دست آورده، در بازار خودرو ایران نیز با استقبال مشتریان ایرانی مواجه شده است.

************************************

3 خودرو کم "ستاره" شدند

کیفیت سه خودروی جک S5، وولیکس C30 و رانا تولیدی در آذر ماه امسال کاهش یافته است.

************************************

وقتی کیسه های هوا به موقع عمل می کند

یک مرسدس بنز 2014 در جاده شیراز بعد از سرنگونی وملق های چند باره و البته آسیب به نسبت شدیدی که به سقف و بدنه خودرو وارد شده است توانست جان هر 4 مسافر خود را «نجات» دهد.

*************************************

مدیران خودروسازی «فعل نخواستن» را صرف کردند

یک کارشناس صنعت خودرو می گوید وضعیت طراحی در خودروهای تولید داخلی به هیج وجه مطلوب نیست و مدیران خودروسازی تلاش خاصی در این زمینه نکرده اند.

*************************************

تعیین تکلیف «پارس خودرو» در فرانسه

حسن روحانی رییس جمهور در حالی تا چندی دیگر راهی پاریس خواهد شد که به گفته منابع آگاه، در این سفر تکلیف دو خودروساز بزرگ فرانسه در ایران مشخص خواهد شد.

*************************************

برای خریدخودروچقدربایدکار کنیم؟

موسسه تحقیقاتی TEB (موسسه بانک اقتصادی ترکیه‌ای) طبق پژوهش‌های به‌عمل آمده از 14 کشور دنیا، در آخرین روز‌های سال 2015 گزارشات خود را درمورد «مدت زمان کار مورد نیاز برای خرید خودرو» به شرح زیر اعلام کرده است.

*************************************

دنیای رانندگی در سال 2015

موسسه تحقیقاتی TEB (موسسه بانک اقتصادی ترکیه‌ای) طبق پژوهش‌های به‌عمل آمده خود از 14 کشور دنیا، در ارتباط با بررسی‌های تخصصی خودرو و بازار خودرو نکات و آمار جالب و تامل‌برانگیزی را در آخرین روز‌های سال 2015 ارائه کرده است. خلاصه این پژوهش به شرح زیر است

*************************************

بنزین «ستاره» هم وارد مدار می‌شود

معاون وزیر نفت از تکمیل فاز اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا نیمه اول سال ۱۳۹۵ خبر داد. طبق برنامه وزارت نفت قرار بود، فاز اول این طرح تا پایان امسال تکمیل شود تا روزانه ۱۲ میلیون لیتر به تولید بنزین یورو۴ کشور افزوده شود.

************************************

پیش‌بینی وضعیت خودرو در شب‌عید

مدیر عامل ایران خودرو در دولت جنگ با اشاره به اینکه هنوز در وضعیت معیشت مردم اتفاقی رخ نداده، پیش بینی کرد که بازار خودرو در شب عید امسال بی رونق بماند و افراد کمتری توان خرید خودرهای صفر کیلومتر ساخت داخل را داشته باشند.

***********************************

دلایل عقب‌ماندگی صنعت خودرو

«صنعت خودروی ایران به‌دلیل از دست دادن سال‌های طلایی، دیگر نباید بر روش‌های گذشته توسعه تاكید كند.» این اخطاری است که یکی از کارشناسان صنعت خودرو، برای جلوگیری از انحراف بیشتر در مسیرتوسعه صنعت خودروی ایران بیان می‌کند.

کد خبر 52276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha