مدیرعامل سایپا: در 2 سال آینده 2 محصول جدید عرضه می‌شود

پرشین خودرو: ساینا محصول جدید و کاملا ایرانی سایپا طی مراسمی با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد و نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا معرفی شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، دکتر جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در آیین معرفی ساینا خاطرنشان کرد: گروه سایپا با تدوین برنامه های جامع و مدون، در دو سال آینده، دو محصول جدید و با کیفیت با شرایط مناسب به بازار خودرو عرضه خواهد کرد.

جمالی با تقدیر و تشکر از نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش سایپا، افزود: تلاش متخصصان، مهندسان و کارگران سایپا با عرضه ی محصولات ایرانی با برند سایپا قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: شبکه ی نمایندگی های سایپا در سراسر کشور به عنوان بازوان توانمند سایپا همواره در شرایط مختلف در کنار سایپا بوده اند.

مدیرعامل سایپا گفت: ما به عنوان کارکنان سایپا باید بتوانیم خدمات و محصولات با کیفیت را به نمایندگی ها ارائه دهیم تا شبکه ی نمایندگی ها بتوانند با شرایط بهتر این محصولات را به مردم عرضه کنند و برند سایپا را بیش از گذشته برجسته نمایند.

دکتر جمالی با اشاره به هجمه هایی که در فضای مجازی بر علیه سایپا به راه افتاده بود، تاکید کرد: با ارایه طرح فروش اتو خدمت و استقبال مردم از این طرح، نشان داده شد که مردم همواره یار و یاور تولیدکنندگان داخلی و پشتیبان تولید داخلی و مصرف کالاهای ایرانی هستند.

وی افزود: با تزریق 600 میلیارد تومان در طرح فروش اتوخدمت سایپا، نشان داده شد که مردم همواره به برند سایپا اعتماد دارند.

جمالی در ادامه به طرح تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح تسهیلات خودرو توسط دولت و استقبال مردم از این طرح، مردم نشان دادند که تبلیغات سوء علیه صنعت خودرو داخلی بر علاقه و حمایت مردم از تولید داخلی بی اثر بوده است.

مدیرعامل سایپا تاکید کرد: فروش 19 هزار دستگاه خودرو پراید در یک روز نشان داد که پراید نیز با توجه به قیمت و شرایط استانداردی آن، با اقبال خوبی توسط مردم رو به رو است.

وی گفت: ما باید تلاش کنیم تا همواره رضایت مشتریان را جلب نموده و عذرخواهی بنده از مشتریان همچنان پابرجاست چرا که معتقدم باید قدر ملت ایران و مشتریان را بدانیم و باید در زمینه ی خدمات پس از فروش، کیفیت و مشتری مداری بیشتر تلاش نماییم.

جمالی خاطرنشان کرد: تولید باکیفیت یکی از استراتژی ها و برنامه های مهم سایپا است و با توجه به شرایط سختی که پشت سر گذاشتیم نمایندگی های سایپا نشان دادند که همواره یار و یاور سایپا هستند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: من این نوید را می دهم که گروه سایپا با توجه به برنامه های جامع و مدونی که در نظر دارد، در بازار سرمایه و بورس جایگاه ویژه ای را به دست خواهد آورد.

وی همچنین از مذاکرات خوبی که با شرکای خارجی در حال انجام است، خبرداد و گفت: محصولات مشترکی جهت بازار رقابتی و صادراتی تولید و عرضه خواهد شد.

دکتر جمالی تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده، در آینده ای نزدیک سهم بازار گروه سایپا 55 درصد خواهد بود.

مدیرعامل سایپا افزود: در گروه سایپا 50 تا 60 هزار نفر به صورت مستقیم و حدود 400 هزارنفر به صورت غیرمستقیم فعالیت می کنند تا یک محصول تولید شود و زمانی این زحمات به نتیجه خواهد رسید که شبکه ی نمایندگی ها به عنوان مظهر سایپا بتوانند محصولات گروه سایپا را به مردم عرضه کنند.

جمالی با توجه به اهمیت جایگاه مشتری در کسب و کار تاکید کرد: مشتری سرمایه اصلی و نهایی ماست و باید همواره رضایت داشته باشد و باید تلاش کنیم یک تصویر مناسب از سایپا در اذهان مشتریان نقش بندد.

در ادامه دکتر رضا تقی زاده معاون فروش و بازاریابی گروه خودرو سازی سایپا در مراسم معرفی ساینا درجمع نمایندگی های این گروه خودروساز گفت: ساینا دومین محصول جدید گروه خودروسازی سایپا در 2 ماه اخیر است که روانه بازار می شود.

تقی زاده با بیان اینکه طراحی ساینا کاملا ایرانی است، افزود: این خودرو از یک موتور با حجم 1503 سی سی و قدرت 87 اسب بخار سود می برد و مجهز به ترمز "ایی بی دی" است.

وی از تولید30 تا 50 هزار دستگاهی ساینا تا پایان سال خبر داد و گفت : قیمت این محصول حدود 28 میلیون و 500 هزار تومان است که در توزیع اولیه به قیمت 27 میلیون تومان عرضه خواهد شد .

معاون فروش و بازاریابی گروه خودرو سازی سایپا اظهار کرد: برای بهمن و اسفند ماه امسال تعدادی ساینا به صورت فروش نقدی عرضه خواهد شد و برای 6 ماهه سال آینده طرح پیش فروش این محصول را خواهیم داشت.

وی گفت: با توجه به اینکه حدود 40 درصد از مرگ و میرها در تصادفات خودرویی مربوط به عابر پیاده است، این خودرو تست تصادف عابر پیاده را که استاندارد غیر اجباری است پشت سر گذاشته و به گونه ای طراحی شده است که در تصادف احتمالی، سر عابر با خودرو برخورد نکند.
 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.


 

کد خبر 52334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha