BMW در پس تویوتا

پرشین خودرو: در میان كمپانی های خودروساز، تویوتا یكی از كمپانی هایی است كه در زمینه چشم اندازهای بلندمدت كسب و كار با توجه به وضعیت متلاطم و رقابتی كمپانی های خودروساز همواره راه با ثباتی را در توسعه و رشد پایدار داشته است. نیروی محركه رشد پایدار در كمپانی تویوتا نوآوری است.

به گزارش «پرشین خودرو»، یكی از نوآوری های ایجاد شده در سال های اخیر به منظور پیشبرد این هدف و بهبود بهره وری خودروها طراحی پلت فرم TNGA   به منظور به حداقل رساندن هزینه ها و استفاده از انرژی است.
به مناسبت دهمین سالگرد BCG  در زمینه تحقیق در مورد نوآورترین كمپانی های جهان این موسسه به معرفی 50 كمپانی خلاق و نوآور برتر در میان هزاران كمپانی پرداخته است. البته معرفی كمپانی های برتر هرساله توسط این موسسه رخ می دهد.
در روزهای پایانی سال 2015 همانند 10 سال گذشته، كمپانی تویوتا در بین 10 شركت بزرگ نوآور دنیا و در زمینه ساخت خودروهای سنتی( غیر الكتریكی)  نخستین كمپانی نوآور و خلاق در زمینه صنعت خودرو معرفی شده است.
رسیدن به توسعه ی پایدار اگرچه امری بسیار قابل توجه است اما نگهداری توسعه پایدار در مقایسه با آن از موفقیت بیشتری خبر می دهد.
در ذیل لیست 10 كمپانی اعلامی برتر در زمینه نوآوری خواهد آمد:
Company    Rank
Apple    1
Google    2
Tesla Motors    3
Microsoft    4
Samsung    5
Toyota    6
BMW    7
Gilead    8
Amazon     9
Daimler    10

برای آشنایی با نماینده تویوتا در ایران به سایت www.irtoya.com مراجعه نمایید.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.


 

کد خبر 52378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha