مدل جدید فورد F-150 Raptor رونمایی شد

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی فورد، مدل جدیدی از F-150 Raptor 2017 را در نمایشگاه خودروی دیترویت (Detroit Auto Show) معرفی کرده است. این مدل جدید از Raptor که F-150 Raptor SuperCrew نام گرفته است، بر خلاف مدل اصلی، می‌تواند پنج نفر را حمل کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، فورد برای ساخت بدنه‌ی Raptor SuperCrew، به جای فولاد از آلومینیوم استفاده کرده است و این موضوع، 500 پوند (226 کیلوگرم) از وزن این خودرو کاسته. Raptor SuperCrew هم‌چنین به جای موتور V8 با ظرفیت 6.2 لیتری، از موتور EcoBoost V6 با ظرفیتی 3.5 لیتری استفاده می‌کند. فورد می‌گوید که این موتور، بازده‌ی بالاتری نسبت به موتور Raptor معمولی دارد.

موتور جدید F-150 Raptor SuperCrew ده دنده‌ی اتوماتیک دارد. سیستم انتقال این ماشین هم از سیستم ControlTrac فورد برای چسبندگی بیشتر به جاده‌های سخت استفاده می‌کند.

فورد F-150 Raptor SuperCrew شش حالت رانندگی مختلف دارد. این شش حالت، «نرمال»، «خیابان»، «برف»، «گل»، «باجا» و «صخره» را شامل می‌شوند. حالت باجا برای رانندگی سریع و مسابقات آف‌رود است، در حالی که حالت صخره را برای صخر‌ه‌نوردی با سرعت پایین طراحی کرده‌اند.

قرار است که از پاییز امسال، فروش Raptor SuperCrew آغاز شود.

کد خبر 52425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha