کد خبر 52445
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
تشدید برخورد پلیس با خودروهای آلاینده

پرشین خودرو: فرمانده یگان عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از تشدید برخورد پلیس راهور با خودروهای دودزا خبر داد و گفت: طرح سنجش صحت معاینه فنی با واحدهای سیار کنترل کالیبراسیون از امروز در میادین اصلی تهران کلید خورد.

به گزارش «پرشین خودرو»، حضور پلیس راهور تهران بزرگ امروز در میادین فردوسی، انقلاب و ولیعصر (عج) متفاوت است؛ چرا که این حضور امروز با استقرار واحد سیار کنترل کالیبراسیون همراه است.

سرهنگ سعید سپهری فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح‌های ترافیکی پلیس راهور فاتب که هم اکنون در میدان فردوسی حضور دارد به جزئیات این طرح پرداخت و  اظهار داشت: طرح استقرار واحد سیار کنترل کالیبراسیون یک طرح مشترک بین ستاد معاینه فنی و پلیس راهور پلیس تهران بزرگ است که با توجه به آلایندگی هوا و برای سنجش صحت معاینه فنی خودروها به صورت میدانی در حال اجراست.

فرمانده یگان عملیات و کنترل طرح‌های ترافیکی پلیس راهور فاتب تصریح کرد: پلیس راهور فاتب با مشاهده خودروهای دودساز و بدون توجه به داشتن معاینه فنی و دریافت آن از شهرک‌های اقماری و شهرستان‌ها توسط این دستگاه‌های سیار میزان ‌آلایندگی خودروها و موتورسیکلت‌های دودزا را می‌سنجد.

 

سرهنگ سپهری ادامه داد: در صورت دودزا بودن خودرو یا موتورسیکلت، این وسیله نقلیه جریمه 300 هزار ریالی و فک پلاک شده و با پلاک تعمیری به تعمیرگاه اعزام می‌شود؛ در این صورت راننده 10 روز فرصت دارد که برای تعمیر خودروی خود اقدام کند و بعد از 10 روز و پس از بازدید کارشناسان راهور از خودرو پلاک اصلی خودرو الصاق می‌شود.

این مقام ارشد راهور فاتب با اعلام اینکه این طرح از ساعت 6:30 صبح امروز با استقرار 3 واحد سیار کنترل کالیبراسیون در میادین فردوسی، انقلاب و ولیعصر (عج) کلید خورده است اعلام کرد: محدوده اصلی این طرح در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد است و این طرح تا وقتی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت.

 

 

منبع: فارس

کد خبر 52445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    0 0
    از قدیم گفتن یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به دیگران، بنده دیشب (جمعه شب) در اتوبان ستاری جنوب به شمال مقابل کوروش، یک عدد جرثقیل پلیس را دیدم که بصورت وحشتناکی دود میکرد و همین جرثقیل سعی در روانسازی ترافیک داشت. آقای پلیس اول از ماشینهای خودت شروع کن بعد از مال مردم