کد خبر 52458
۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۹
پربیننده‌ترین اخبار شنبه 26 دی‌ماه

پرشین خودرو: برای آگاهی از پربیننده ترین اخبار صنعت خودروی ایران و جهان با بسته خبری پرشین خودرو همراه شوید.

لامبورگینی خاص در نمایشگاه+عکس

تصویر زیر، یک خودروی لامبورگینی متفاوت مدل 2016 را در یک نمایشگاه نشان می‌دهد.


********************************


شیر پاریسی یا جنتلمن آلمانی

خبرهایی از حضور مدیران عالی‌رتبه بنز در ایران جهت امضای تفاهم‌نامه و نهایی شدن قرارداد ایران‌خودرو با پژو به گوش می‌رسد. قرارداد ایران‌خودرو با پژو به‌عنوان نمونه مطرحی از قراردادهای خودرویی است که به‌زودی به امضا می‌رسد، این جوینت ونچر شراکتی با سهم مساوی 50-50 است.


********************************


هیچ خودرویی که کمبود قطعه داشته باشد تولید نشده است

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف ارتقای كیفیت محصولات، برای اولین بار در تاریخ خودروسازی ایران موضوع فراخوان عمومی محصولات برای رفع اشكالات احتمالی را مطرح و اجرا كرده ‌است.


********************************


موفقیت در خدمات پس از فروش نیازمند بازاریابی است

مدیرعامل پیشین سایپایدک می گوید دلیل اینکه سایپایدک در گذشته به سودآوری مطلوبی رسیده است این بود که در عرصه خدمات پس از فروش و ارائه قطعات اصلی به مشتریان، حرفه ای گری و اخلاق را سرلوحه کار خود قرار داده بود.


********************************


خودروسازان در نقطه پایان مشکلات؟

تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران در حالی به نقطه پایانی خود نزدیک می‌شود که صنعت خودرو نیز همچون دیگر صنایع فعال کشور، در انتظار کاهش هزینه‌های ناشی از تولید است. هر چند تحریم‌ها در ایران سابقه طولانی دارند، اما اجرای آنها از سوی کشورهای اروپایی و آمریکایی تاکنون نتوانسته منجر به توقف فعالیت یا سقوط صنعتی در ایران شود.


********************************


تخلف خودروسازان در پیش‌فروش خودرو

در شرایطی که طبق قانون وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش‌فروش خودرو تا قبل از اتمام تعهدات قبلی، ممنوع است، برخی شرکت‌های داخلی و همچنین واردکنندگان، اقدام به پیش‌فروش محصولات خود کرده‌اند، آن هم بدون صفر کردن تعهدات پیشین.


*******************************


توقیف «سوناتای» قاچاق در اصفهان

تعزیرات حکومتی کشور جزئیات چند پرونده مختومه قاچاق را اعلام کرد که در میان آن توقیف و ضبط یک خودروی سوناتای قاچاق در اصفهان قابل تامل بود.


*******************************


آمریکایی‌ها می‌توانند به ایران بیایند

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: امروز هیچ منعی برای ورود خودروسازان آمریکایی به بازار ایران وجود ندارد و چنانچه با شرایط کشورمان آمادگی همکاری داشته باشند، مشکلی نیست. به گزارش شبکه خبری اتاق تهران، «محمدرضا نجفی‌منش» افزود: ممنوعیت واردات کالای آمریکایی برای کالاهای مصرفی است و سرمایه‌ای را شامل نمی‌شود.


******************************


رویگردانی اروپایی‌ها از محصولات فولکس

برای نخستین‌بار از سال 2007 سهم فولکس‌واگن از بازار اروپا کاهش یافت، زیرا رسوایی تقلب در میزان انتشار گازهای آلاینده خریداران را از خرید خودروهای این شرکت در ماه‌های پایانی سال 2015 منصرف کرد.


******************************

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 52458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha