تولید سیستم سوخت رسانی یورو6 جلوتر از برنامه خودروسازان

پرشین خودرو: خط تولید سیستم سوخت رسانی یورو6 در حالی به بهره برداری رسید، که این هدف جلوتر از برنامه های خودروسازان کشور محقق شده است.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو» حمیدرضا صمدی مدیرعامل شرکت اورند پلاستیک در مراسم بهره برداری از این خط تولید در روز هوای پاک، افزود: با توجه به افزایش روزافزون حجم آلاینده ها، صیانت از محیط زیست به عنوان یک رسالت اصلی و سرلوحه فعالیت ها در این مجموعه پایه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 35 میلیون نفر در کلان شهرهای ایران زندگی می کنند افزود: طبق مطالعات صورت گرفته هزینه آلودگی هوا در ایران سالانه بالغ بر 18 میلیارد دلار برآورد شده و این در حالی است که هم در زمینه ریزگردها و هم در زمینه آلاینده های ناشی از خودروها می توان اقدام موثر و عملی انجام داد.

وی گفت: سالانه بیش از چهار میلیون نفر در جهان بر اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند و دستکم سهم ایران از این تعداد بالغ بر 40 هزار نفر خواهد بود و به همین دلیل باید به سمت بهره گیری از تکنولوژی های برتر در این حوزه حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت اورند پلاستیک با اشاره به اینکه فعالیت این مجموعه بر پایه دو سیستم امیشن و اگزاس پایه ریزی شده، افزود: پیشتر نیز قبل از اینکه بهره گیری از سیستم یورو4 در بین خودروسازان مطرح باشد، این شرکت محصولات خود بر پایه این سیستم را به تولید رساند و در حال حاضر نیز تولید سیستم یورو6 جلوتر از برنامه خودروسازان دنبال می شود.

صمدی با اشاره به توسعه خطوط جدید این شرکت افزود: این برنامه تنها وظیفه اورند پلاستیک نیست و در حال حاضر نیز برنامه متعددی در رابطه با تولید محصولات منطبق بر محیط زیست در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برنامه نصب فیلتر بر روی اتوبوس های دیزلی با همکاری شهرداری تهران دنبال شده است، افزود: تولید کاتالیست جهت نصب بر روی خودروهای سواری و به ویژه ناوگان تاکسیرانی شهر تهران نیز در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نباید به سمتی حرکت کنیم که هوای آبی برای نسل های آینده تنها یک خاطره باشد، تصریح کرد: به همین منظور شرکت اورند پلاستیک به صورت داوطلبانه یکهزار عدد کنیستر و 100 عدد کاتالیست و 50 سیستم سوخت رسانی را به سازمان های تاکسیرانی، آموزش و پرورش و اتوبوسرانی شهر تهران اهدا خواهد کرد تا پس از تایید بر روی خودروها نصب شود.


 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 52550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha