ارزیابی کیفی خودروهای در حال تردد الزامی شود

پرشین خودرو: رییس پلیس راهورتهران گفت: خودروهاى در حال تردد مطابق با دستورالعمل ها و استاندارد مورد ارزیابى کیفى قرار گیرند.

به گزارش «پرشین خودرو»، تیمور حسینى رییس پلیس راهنمایى و رانندگى تهران به مناسبت روز هواى پاک از مرکز آزمون آلایندگى ها و استاندارد خودرو شرکت بازرسى کیفیت و استاندارد ایران جهت اطلاع از آخرین روال نظارت بر سنجش و کنترل استانداردهاى آلایندگى خودروهاى تولیدى و وارداتى کشور بازدید به عمل آورد.

سردار حسینى طى بازدید از قسمت هاى مختلف این مرکز به عنوان بزرگ ترین مرکز تست آلایندگى خودروها در کشور ضمن ابراز خرسندى اظهار داشت:این مرکز طى سال هاى اخیر توانسته در کنار پیشبرد اهداف کلان و بهبود کیفیت خودروهاى داخلى و وارداتى در حفظ محیط زیست مثمر ثمر واقع شود.همچنین با تقویت دانش و انتقال فناورى روز دنیا و ارائه راهکارهاى مفید به بهبود روند فعالیت کمک به سزایى کرده است و لازم است که از آن به عنوان حامى بهبود کیفیت حمایت شود و هر گونه همکارى از جانب پلیس صورت گیرد.

وى افزود: در حال حاضر تکنولوژى obd که در تمام مراکز معاینه فنى هاى جهان مورد استفاده قرار میگیرد,در این مرکز آلایندگى به جهت ارتقا کیفیت در حال تست است که این امر گامى مثبت تلقى مى شود.

**دوام کیفى خودروها باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

رییس پلیس تهران ضمن بررسی روند آزمون و آخرین استانداردهای آلایندگی صنعت خودرو تاکید کرد: تنها کنترل و بازرسی در بدو تولید کافی نمی باشد و قطعا می بایست خودروهاى در حال تردد مطابق با دستورالعمل ها و استاندارد مورد ارزیابی دوام کیفی قرار گیرند.

همچنین با توجه به اهمیت موضوع سردار حسینی دستور تشکیل یک کار گروه جهت تحقیق و بررسی علمی دراین خصوص را صادر نمود.

درحاشیه این بازدید سردار حسینى درپاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص طرح ادغام خودروسازان شرکت هاى ایران خودرو و سایپا گفت:وجود رقابت باعث ارتقا سطح کیفی خودرو می شود اما ادغام خودروسازان با اصل ایجاد رقابت در علم مدیریت مغایر است.وامیدواریم در شرایط جدید و دوران پسا برجام شاهد رقابت کیفی بیشتر خودروسازان باشیم.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 52569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha