کد خبر 52639
۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
ارائه سیستم مخابرتی هوشمند تویوتا

پرشین خودرو: 4 ژانویه 2016 تویوتا موتور اقدام به توافق با ford و livio به منظور ایجاد توسعه و چارچوبی عملیاتی جهت ایجاد لینك دستگاه هوشمند SDL)) نمود. خودروسازان و دیگر توسعه دهندگان نرم افزار نیز از این توافق استقبال نمودند.

به گزارش «پرشین خودرو»، SDL منبعی برای نرم افزارها و برنامه های گوشی های هوشمند است كه كاربران می توانند برنامه های خود را در خودرو از طریق تشخیص صدا در پانل مربوطه عملیاتی كنند.
معاون اجرایی مدیر عامل تویوتا گفت: " قصد ما تولید خودروهایی با ارائه توسعه خدمات ایمن تر در زمینه اتصال به گوشی های هوشمند است كه در این راستا انتظار ما این است كه كمپانی های متخصص در این زمینه تجربیات خود را با ما به اشتراك گذارند كه SDL یكی از آن هاست. "
در آگوست 2011، تویوتا و فورد وارد یك قرارداد همكاری برای نسل بعدی در سیستم مخابراتی استاندارد خودروها شدند و در ژوئن 2015 توافق با فورد و Livio به كشف SDL انجامید كه این پروژه هم با موفقیت تكمیل شد و به زودی در تولید نسل جدید خودروها به كار گرفته خواهد شد.
با SDL مشتریان قادر به استفاده از برنامه های هوشمند گوشی های خود در كمال آرامش و ایمنی هستند.توسعه دهندگان نرم افزار هم در همین زمینه باید با تولید نرم افزارهایی كه بیشترین مطابقت را با این سیستم ها دارند به كمپانی ها به منظور توسعه بیشتر و كاربرد دقیق تر كمك كنند.
برای مشاهده محصولات تویوتا به سایت www.irtoya.com مراجعه نمایید.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 52639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha