کد خبر 52680
۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
فروش لامبورگینی جدید قبل از معرفی!

پرشین خودرو: آنچه مسلم است لامبورگینی مثل همیشه با خودرویی هیجان انگیز همه را شگفت زده خواهد کرد و این بار انتظار ها به دلیل صدمین سالگرد تولد بنیان گذار این شرکت بالاتر رفته است.

به گزارش «پرشین خودرو»، احتمالا شما هم با شنیدن نام لامبورگینی جدید به اندازه ما شگفت زده شده اید! مدتی پیش بود که لامبورگینی برنامه های این شرکت را برای نسخه های جدید خودروی هوراکان اعلام کرد اما به هیچ وجه حتی اشاره ای به خودرویی جدید نشد. این اتفاق تا اینجا چیز عجیبی نیست زیرا تمامی شرکت ها مایلند محصولات جدیدشان در سکوت خبری طراحی و تولید شود تا هیجان ناشی از رونمایی محصول جدید رونق بخش بازار آن نیز باشد. اما اتفاق جالبی که این بار برای محصولی جدید از لامبورگینی افتاده این است که تمامی تعداد از خودروی لامبورگینی جدیدی که حتی نام آن هنوز مشخص نیست و مراحل پیش تولید را طی میکند پیش فروش شده است.

لامبورگینی جدید پیش از معرفی به فروش رفت

 

سال ها پیش مهندسان شرکت فراری به پاس یاد بود بنیان گذار فقید این شرکت خودرو سازی دست به ساخت خودرویی خاص و استثنایی زدند و آن را هم نام انزو فراری نامگذاری کردند. ظاهرا لامبورگینی نیز در فکر پیاده کردن ایده ای مشابه است اما با این تفاوت که خودروی لامبورگینی علاوه بر اینکه هنوز نام مشخص رسمی ندارد تمام تعداد پیش بینی شده برای تولید آن به فروش رفته است. شرکت لامبورگینی برای اعلام این خبر اینگونه عنوان کرده که تمامی خودرو هایی که قرار است به مناسبت صدمین سالگرد تولد فروچیو لامبورگینی تولید شود به فروش رسیده است.

 

خبرگزاری های متعدد با پوشش این خبر نامی احتمالی برای آن برگزیده اند در صورتیکه همچنان این نام رسما تایید نشده است و البته نام این خودرو تنها چیزی نیست که درباره آن مجهول است. چند سال پیش و در پی بحران اقتصادی که خودروسازان زیادی را در اروپا به خطر انداخت شرکت لامبورگینی از طرف فولکس واگن خریداری شد و به عنوان زیر مجموعه ای در شرکت آئودی که خود از زیر مجموعه های فولکس واگن است به فعالیت خود ادامه داد. رسانه های فرانسوی نام خودروی جدید را لامبورگینی سنتناریو ال پی 770-4 (Lamborghini’s Centenario LP 770-4) اعلام کرده اند و قرار است لامبورگینی این خودرو را تا چند مدت دیگر در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی کند و قرار است ۴۰ نسخه از این خودرو تولید شود که ۲۰ تای آنها کوپه و مابقی رودستر خواهند بود. بر مبنای اخبار پیرامون این خودرو قرار است طراحی آن مشابه اونتادور بوده و از پیشرانه ای ۱۲ سیلندر با آرایش v شکل و حجم ۶.۵ لیتر در آن استفاده شود.

 

آنچه مسلم است لامبورگینی مثل همیشه با خودرویی هیجان انگیز همه را شگفت زده خواهد کرد و این بار انتظار ها به دلیل صدمین سالگرد تولد بنیان گذار این شرکت بالاتر رفته است به همین دلیل باید منتظر ماند تا ببینیم تا چه حد این انتظارات براورده خواهند شد. البته وقتی به قیمت ۲.۴ میلیون دلاری این خودرو می اندیشیم و باز هم خبر پیش فروش شدن تمامی چهل عدد پیش بینی شده تولیدی آن را در ذهن مرور میکنیم در میابیم که باید منتظر خودرویی فراتر از انتظار باشیم.

منبع: سخت افزار

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 52680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha