کد خبر 52780
۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
نمایش عمومی «اس 5» اتوماتیک در کرمان+عکس

پرشین خودرو: کرمان موتور در ششمین دوره از نمایشگاه خودرو کرمان از محصول تازه خود پرده برداشت. اس5 اتوماتیک که از هفته پیش برای فروش آماده است، نخستین نمایش عمومی اش را در کرمان تجربه کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، کرمان موتور این محصول را با موتور 2 لیتری توربو با جعبه دنده 6 سرعته دوکلاچه برای عرضه در بازار ایران آماده کرده است.
علاوه بر جعبه دنده اتوماتیک تغییراتی جزیی در نمای ظاهری و امکانات نیز ایجاد شده است.

تجهیزات

فرمان، دسته دنده و تودری‌های چرمی ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین تجهیزاتی است که می‌توان در S5 جست و جو کرد. امکاناتی ساده که به افزایش لذت راندن S5 کمک می‌کنند. سیستم صوتی که از طریق یک صفحه نمایش لمسی کنترل می‌شود قابلیت پخش MP5 به همراه ورودی‌های Aux، USB و آی‌پاد را دارد که صدا را توسط 6 بلندگو پخش می‌کند و علاوه بر کنترل از روی فرمان، امکان اتصال بلوتوثی به تلفن همراه را نیز فراهم می‌کند.

یک صفحه دیجیتالی آبی رنگ نیز بین دو عقربه بزرگ سنجش سرعت و دور موتور تعبیه شده که اطلاعاتی نظیر مصرف سوخت متوسط ، حدود زمان خروج از پمپ بنزین و … را نمایش می‌دهد.

سانروف، آینه‌های جانبی که توسط کلیدهای سمت چپ فرمان به صورت الکتریکی تا می‌شود و به گرمکن مجهز شده، سیستم روشنایی خودکار، تنطیم صندلی راننده در 6 جهت به صورت دستی، سیستم ضد سرقت، سنسور دنده عقب، آنتن شیشه‌ای، تهویه مطبوع و دو کیسه ایمنی هوا دیگر امکاناتی هستند که می‌توان در این قد بلند تازه وارد یافت.

از امکانات تازه‌ای که به امکانات نسخه دنده‌ای اضافه شده می‌توان به سنسور باران، کیسه‌های هوای سرنشینان جلو و جانبی(در مجموع 4 عدد)، مموری صندلی راننده، ترمز پارک الکترونیکی، چراغ‌های روزتاب و سامانه ورود و استارت بدون کلید اشاره کرد.

کرمان موتور این محصوب را با قیمت 88 میلیون تومان روانه بازار کرده است، از جمله رقبای این خودرو می توان به چری تیگو5، هایما اس7 و بی وای دی اس6 اشاره کرد.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 52780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هومن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    0 0
    عالیه.شاید یه روزی پولدار شدیم خریدیم.