کد خبر 52934
۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
تردد خودروهای انتحاری شهر

پرشین خودرو: رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به بدهکاری ۱۰ هزار میلیاردتومانی شهری، تهران را شهری بی دفاع خواند.

به گزارش «پرشین خودرو»، اقبال شاکری در جریان دویست‌وسی‌وچهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به گزارش سازمان ملی استاندارد که چندی پیش منتشر شده است، اظهار کرد: بنابراین گزارش از مجموع دو هزار و 300 دستگاه آسانسور در اماکن داخلی و شهرداری‌ها که مورد بازرسی قرار گرفته است تنها 11 مورد معادل نیم درصد استاندارد بوده است. این درحالی است که شهروندان مدام در این ساختمان‌ها در حال رفت و آمد هستند.

وی افزود: همچنین 30 درصد آرد نانوایی‌های شهر تهران به اشتباه تحویل نانواها می‌شود به این معنا که به عنوان مثال آرد سنگک به نانوایی تافتون تحویل داده می‌شود و اقداماتی نظایر آن و به همین دلیل افزودنی‌های مختلف در نانوایی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران یادآور شد: معاینه فنی مخازن سی‌ان‌جی خودروهای شخصی انجام نمی‌شود و من عنوان «خودروی انتحاری» را برای آنها انتخاب می‌کنم در حال حاضر تعدادی خودروی انتحاری در سطح شهر تردد می‌کنند.

شاکری ادامه داد: به موارد مذکور تردد سه هزار دستگاه اتوبوس فرسوده، 17 هزار دستگاه تاکسی فرسوده، آمادگی 5 درصدی در برابر زلزله و 10 هزار میلیارد تومان بدهی مدیریت شهری اضافه کنیم تا بدانیم چرا تهران را شهری بی دفاع می‌خوانم.

وی با اشاره به مکاتبات متعددی که درباره نظارت در شرکت‌های ساختمانی با سازمان نظام مهندسی ساختمان صورت گرفته است، گفت: این نامه‌ها با گذشت چند ماه همچنان بی جواب مانده است.

منبع: تسنیم

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 52934

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha