کد خبر 52957
۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

پرشین خودرو: دادستانی لس‌آنجلس آمریکا با وجود آنکه ماموران پلیس این شهر به خودروی یک مادر و دختر بیش از ۱۰۰ گلوله شلیک و قوانین اداره پلیس را نقض کردند آنان را تبرئه کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، با وجود شکایت یک مادر و دختر آمریکایی از ماموران پلیس لس‌آنجلس به دلیل شلیک بیش از 100 گلوله به خودروی آنها، دادستانی هیچ حکمی علیه ماموران صادر نکرد.

به گزارش اسپوتنیک، هفتم فوریه سال 2013 بود که «مارجی کارانزا» 47 ساله به همراه مادر 71 ساله خود برای تحویل دادن روزنامه لس‌انجلس تایمز وارد یک کوچه در این شهر شدند اما پس از ورود خودروی آنها با تیراندازی شدید نیروهای پلیس مواجه شدند.

نیروهای پلیس بیش از 100 گلوله به خودروی حامل این مادر و دختر آمریکایی شلیک کردند که در نتیجه آن مادر به شدت زخمی شد و دختر هم زخمی شد.

پس از آن اعلام شد که نیروهای پلیس در حال جستجو برای یافتن قاتل یک نیروی پلیس بودند و خودروی این مادر و دختر را با خودروی فرد قاتل اشتباه گرفتند.

پس از آنکه کارانزا از پلیس لس انجلس به دادگاه شکایت کرد و با طی شدن مراحل قضایی در نهایت دادستان لس‌آنجلس هیچ شکایتی علیه ماموران پلیس آمریکا صادر نکرد و آنها دوباره به سر کار خود برگشتند.

این در حالیست که اداره پلیس لس آنجلس فوری پس از این اتفاق تأیید کرده بود که هشت تن از ماموران این اداره در ماجرا دخیل بودند و قوانین اداره پلیس را نقض کردند. البته پس از مدتی اداره پلیس با تغییر نظر خود، ماموران را به بازگشت به کار فراخواند.

از سوی دیگر خبرها حاکیست که اداره پلیس لس‌آنجلس آمریکا با شاکیان این پرونده بر سر پرداخت 4.2 میلیون دلار به توافق رسید.

منبع: فارس

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 52957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha