اسفندماه امسال برای خودروسازان ایرانی سرنوشت ساز است

پرشین خودرو: مدیر توسعه صنایع حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) عنوان کرد: سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران که در اسفندماه امسال برگزار می شود، فراتر از حد تصور می تواند تاثیر گذار باشد.

به گزارش «پرشین خودرو»، مدیر توسعه صنایع حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با بیان مطلب فوق اظهار داشت: وزیر صنعت در نامه ای تاکید کرده است که این رویداد باید به بهترین نحو ممکن انجام شود تا شرکت‌های خودرو ساز از این فرصت استفاده کرده و علاوه بر دستیابی رونق مجدد، فصل تازه ای در صنعت خودرو کشور رقم بخورد.

وی با بیان اینکه حجم تقاضای خودروسازان خارجی برای مذاکره و همکاری با شرکت‌های ایرانی روز به روز در حال افزایش است، افزود: قدر مسلم بحث‌های زیادی در این همایش مطرح می‌شود که توسعه صادرات خودرو و قطعات یکی از این بحث‌های مهم در این همایش خواهد بود.

رئیس اداره توسعه صنایع حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در پایان خاطر نشان کرد: از بین خودروسازان چینی و در کل آسیایی و اروپایی تصور می‌کنم تمایل به همکاری‌های موثر با شرکت های خودروسازی اروپایی بیشتر از گذشته باشد.

سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران در ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه امسال در سالن اجلاس سران و اولین نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران ۹ تا ۱۲ اسفندماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha