کد خبر 53070
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
ثبت‌نام تاکسی فرسوده ادامه دارد

پرشین خودرو: سخنگوی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرهای کشور گفت: ثبت نام از تاکسی های فرسوده که از 12 بهمن آغاز شد تا 21 بهمن ادامه دارد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مهران کفاش افزود: مطابق برنامه زمان بندی، مالکان تاکسی های فرسوده ای که رقم آخر پلاک آنها عد 8 است روز دوشنبه 19 بهمن، تاکسی های فرسوده ای که رقم آخر پلاک آنها عدد 9 است روز سه شنبه 20 بهمن و تاکسی های فرسوده ای که رقم آخر پلاک آنها عدد یک است روز چهارشنبه 21 بهمن برای ثبت نام به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.
وی، مدارک لازم برای ثبت نام را شامل اصل سند خودرو (برگ سبز)، اصل کارت خودرو، اصل کارت ملی مالک خودرو، اصل پروانه بهره برداری، اصل پروانه فعالیت ذکر کرد و گفت: ساعت کار دفاتر پیشخوان دولت از هشت تا 17 است.
به گفته کفاش، خودروهائی تاکسی فرسوده به شمار می آیند که عمر آنها بیش از 10 سال باشد و خودروهای جایگزین شامل سمند EF7 و پژو 405 GLX است.
وی گفت : پس از اتمام مهلت ثبت نام مراحل کنترل و تائید اطلاعات و مراجعه داوطلب به بانک و مراکز اسقاط خودرو مراحل بعدی این طرح است.
تحویل خودروهای نو به تاکسی دارانی که در طرح تعویض و جایگزینی 90 هزار تاکسی فرسوده ثبت نام می کنند از اسفند امسال آغاز می شود.
تحویل این تاکسی ها با هشت هزار دستگاه شروع می شود و بر اساس هماهنگی انجام شده با ایران خودرو در فروردین سال آینده، هفت هزار دستگاه و بعد از آن از اردیبهشت تا شهریور نیز ماهانه 15 هزار دستگاه خودروی نو، تحویل متقاضیان می شود.

منبع: ایرنا

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha