خیال دارندگان خودروهای 2 گانه در کشور راحت باشد

پرشین خودرو: در حالی که اخیرا عنوان می شود برخی جایگاه های سوخت C.N.Gدر تهران به علت نداشتن این سوخت پاک نتوانستند به خودروهای 2 گانه سوز سوخت برسانند اما مدیر طرح احداث جایگاههای سی.ان.جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعتقاد دارد هیچ گونه کمبودی از لحاظ عرضه گاز پاک به جایگاه ها در تهران و دیگر کلانشهرها وجود ندارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، امیر وکیل زاده در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو» با بیان این مطلب افزود: هم اکنون روزانه نزدیک به ٢٠ میلیون مترمکعب سی ان جی در کشور عرضه و مصرف می شود و جایگاه های سی.ان.جی در کشور در زمینه عرضه گاز به مشتریان هیچ گونه محدودیتی ندارند و اگر کمبودی وجود داشته است صرفا به خاطر ایراد فنیِ جزیی و به صورت مقطعی بوده است.
این مقام مسئول در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در همین رابطه افزود: جدا از 20 میلیون متر مکعبی که روزانه تولید گاز سی.ان.جی در برنامه وجود دارد «توان ظرفیت عرضه دو برابری» این سوخت پاک هم در کشور موجود است و از این بابت نه جایگاه داران نگرانی خاصی داشته باشند و نه دارندگان خودروهای 2 گانه.
وکیل زاده در ادامه اظهار کرد: هم اکنون در هر ساعت نزدیک به 2.6 میلیون متر مکعب سی.ان.جی در جایگاههای سراسر کشور عرضه می شود و گزارش خاصی از کمبود فاحش سوخت سی.ان.جی مخابره نشده است مگر در مواقعی که یک ایراد فنی باعث شده در عرضه گاز رسانی وقفه ای کوتاه مدت به وجود آمده باشد.
وی در پایان ساعت کارکرد کنونی کمپرسورهای جایگاههای سی ان جی را 7.5 ساعت اعلام و اظهار کرد: این ساعت کارکرد تا ١٤ ساعت قابل افزایش است بنابراین در برخی کلانشهرها مانند تهران کمبود قابل توجهی احساس نمی شود.
 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha