حضور فعال شرکت های خارجی در همایش صنعت خودرو

پرشین خودرو: رییس ایدرو عنوان کرد: در شرایط کنونی و با وجود رفع تحریم ها، ارتقاء صنعت خودرو کشور در گرو تعامل و همکاری با خودروسازان صاحب نام است که سومین همایش بین المللی صنعت خودرو این فرصت را در اختیار خودروسازان داخلی قرار می دهد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سید رضا نوروز زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: این همایش فرصت مناسبی است تا صنعت خودروی کشور ضمن معرفی توانمندی های خود، از حضور شرکت های خارجی برای دسترسی به تکنولوژی ها و فرآیند های مورد نیاز استفاده نمایند.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در دوره پساتحریم پیش بینی می شود در اسفندماه امسال شرکت ها و هیات های خارجی از اکثر کشورهای صاحب نام صنعت خودرو به صورت فعال در سومین کنفرانس بین المللی خودرو حضور داشته باشند.

رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با بیان اینکه این همایش برای شرکت های خارجی نیز فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری است، بیان کرد: همکاری های بین المللی با محوریت بازارهای منطقه ای، فرصت های سرمایه گذاری خوبی را ایجاد می کند تا سرمایه گذاران خارجی در زنجیره تامین و زیر ساخت های صنعت کشور حضور یابند و با مدل های همکاری جدید، انتظارات سرمایه گذاران داخلی و خارجی مرتفع می شود.

نوروز زاده با اشاره به اینکه در بحث قراردادها و تعاملات با خودروسازان جهان مهمترین بحث توجه به منفعت خودروسازان داخلی است، خاطرنشان کرد: حضور شرکت های خارجی در کشور و تعامل آنها با خودروسازان و قطعه سازان باید به نحوی مدیریت شود تا منفعت این شرکت ها با منافع شرکت های داخلی هم راستا بوده و حضور آنها همراه با سرمایه گذاری و تعهد به انتقال تکنولوژی باشد.

سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران در ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه امسال در سالن اجلاس سران و اولین نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران ۹ تا ۱۲ اسفندماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: میزان

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha