غول 8 سیلندری «لکسوس»، کابوس آلمانی‌ها

پرشین خودرو: لکسس GS F ، سدان سایز متوسط لوکسی می باشد که توانسته است آمیخته ای از ظرافت و قدرت را در کنار عملکرد بسیار متفاوت به نمایش بگذارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، این خودرو با استفاده از پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری با قدرت 467 اسب بخار در 7100 دور در دقیقه و مجهز به سیستم D-4S (تزریق مستقیم 4 زمانه) توانسته است به عنوان کابوسی بزرگ برای رقبای آلمانی خود یعنی BMW M5 و مرسدس بنز E63 AMG S تبدیل گردد.
سیستم انتقال قدرت GS F دارای 8 دنده است كه حس لذت تعویض دنده را در سرعت بالا به خوبی به راننده منتقل می كند. شیفت روی فرمان هم به تجربه شتاب مستقیم كمك می كند.
استفاده از چرخه اتکینسون باعت ارتقاع 14 درصدی GS F در قدرت و گشتاور شده است. همچنین بهبود عملکرد زیست محیطی را نیز بهبود بخشیده است.
لکسس GS F از لحاظ ظاهری به RC F شباهت دارد و آن را می توان مدل خانوادگی RC F دانست. استفاده از فیبر کربن در لکسس GS F به کاهش وزن خودرو کمک شایانی کرده است که در نهایت باعث افزایش بسیار زیاد پایداری این خودرو شده است. همچنین اضافه شدن اگزوز به افزایش توان خروجی این خودرو به ویژه در سرعتهای بسیار موثر واقع شده است.
عملكرد این خودرو در سیستم تعلیق و بر روی جاده آسفالت بسیار فوق العلاده و بهتر از رقبای آلمانی خود است. فرمان الكتریكی این خودرو در حالت SPORT + بسیار مناسب عمل می كند و با استفاده از ترمز دستی سه حالته خود در دریفت عملکردی خارق العاده را به نمایش می گذارد. این در حالی است كه انتخاب حالت های متفاوت برای سبک های مختلف رانندگی در اختیار می باشد.
همانند سایر لكسس های 2016 GS هم به سیستم Safety+ مجهز شده است. سیستم پیشگیری از برخورد (PCS) با عملکرد تشخیص عابر پیاده هشدار خروج از خطوط (LDA)، تنظیم اتومات نور بالا (IHB) رادار و تنظیم سرعت كروز از سیستم های ایمنی GS F می باشد.
در نهایت می توان گفت که این خودرو تعریف جدیدی از سدانهای خانوادگی اسپرت می باشد که در عین بی ادعایی می تواند حریفان آلمانی خود را مورد خشم و غضب سامورایی گونه خود قرار دهد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد محصولات تویوتا به سایت ایرتویا مراجعه کنید.

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha