کد خبر 53333
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
ارائه 4 شاسی بلند جدید «فورد»

پرشین خودرو: به گفته منابع مرتبط با برنامه‌های شرکت، فورد برای معرفی شاسی بلندهایش آماده می‌شود. این خودروساز 4 مدل جدید را در کلاس شاسی‌بلند‌ها را که هم‌اکنون در آن احساس ضعف می‌کند، طراحی و تولید خواهد کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، انفجار فروش خودرو‌ها در بازار آمریکا نشان‌دهنده فروش بسیار زیاد شاسی‌بلند‌هاست، به طوری که مدیران بسیاری از کارخانه‌ها را وادار کرده است تا از تولید سدان به سوی تولید شاسی بلند‌ها متمایل شوند. به نوبه خود، فورد اعلام کرد که به تولید خودرو‌های مقرون به صرفه خود ادامه خواهد داد، اما این حرکت نشان‌دهنده ظرفیت بسیار زیاد این خودرو ساز برای پیشرفت فراتر از شرایط کنونی‌اش است.

3عامل اساسی نشان‌دهنده علت سرمایه‌گذاری فورد هستند

- خانواده‌های جوان و در حال رشد: نخست این کمپانی پیش‌بینی می‌کند که در سال‌های آینده، در حالی که بحران اقتصادی به روند رو به بهبود خود ادامه می‌دهد، افراد جوان تشکیل خانواده خواهند داد. این نسل جوان خریدار، در حال روی آوردن به خرید شاسی بلند‌ها هستند و کم‌کم آنها را جانشین سدان‌ها می‌کنند. SUV وCrossover‌ها نقطه شروعی برای خانواده‌های نسل جدید است.

- دوستداران و صاحبان شاسی بلند‌های قدیمی‌تر: همچنین این کمپانی آمریکایی پیش‌بینی می‌کند که خریداران مسن‌تری که از همان ابتدا شاسی‌بلند‌ها را ترجیح داده و خریده‌اند همچنان وفادار به این کلاس خواهند ماند و این امر باعث می‌شود فورد بتواند به رقابت با سایر شرکت‌ها بپردازد.

- بهبود بخشیدن مصرف بنزین: در نهایت، فورد و شرکت‌های خودرو‌سازی دیگر به وسیله بهینه‌سازی موتور خودرو‌ها و سایر تکنولوژی‌های دهه اخیر، توانسته‌اند معدل مصرف بنزین زیاد را که یک نکته منفی برای این خودرو‌ها بود، برطرف کنند. شاسی‌بلند‌های کنونی دارای آنچنان میزان مصرفی سوختی هستند که در برخی موارد می‌توانند با خودرو‌های کوچک‌تر رقابت کنند. واضح است که کاهش قیمت بنزین باعث شده است تا مصرف‌کنندگان در رابطه با این خودرو‌ها تجدید‌نظر کنند.

از نظر این شرکت، امروزه ارائه شاسی‌بلند‌های جدید به بازار خودرو ریسک کمتری نسبت به سال‌های پیشین دارد. در نتیجه، این داده‌ها به ما می‌گوید که بازار خودرو‌های شاسی بلند تا پایان دهه میلادی همچنان قدرتمند باقی خواهد ماند. اما فورد درباره ویژگی‌هایی که قصد دارد به این خودرو‌ها اضافه کند صحبتی نکرد و تنها اعلام کرد که این محصولات در بازار‌های جهانی به فروش خواهد رسید. همچنین درباره قیمت و زمان ارائه آنها هیچ صحبتی به میان نیاورد.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha