زنگ خطر ام وی ام 110 جدید برای خودروهای کوچک شهری

پرشین خودرو: خودرو ام وی ام 110 در حالی قرار است با ظاهر و امکانات جدید به بازار عرضه شود، که نسل قدیمی آن به واسطه ویژگی های منحصر به فرد خود در بین خودروهای شهری کوچک، توانست سهم قابل توجهی از بازار را نسبت به خودروهای هم رده به دست آورد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، نسل جدید خودرو ام وی ام 110 که قرار است با طراحی و امکانات مدرن توسط شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه شود به عنوان یک خودرو جوان پسند شناخته می شود و انتظار می رود مانند نسل قبلی با اقبال گسترده در بازار ایران روبرو شود.

از طرفی به رغم اینکه زمان زیادی از اعلام شرایط فروش این خودرو نمی گذرد حجم تقاضا برای خرید این ومحصول افزایش یافته است. حتی با نگاهی دقیق تر و بررسی تخصصی تر رقبای این خودرو و همچنین با توجه به گروه مشتریان هدف و همین طور ظاهر مدرن و زیبای این خودرو شهری به جرات می توان آن را یک رقیب سرسخت برای خودروهای وارداتی هم اندازه در نظر گرفت که بعضاً قیمتی بسیار بالاتر از این محصول دارند.

این محصول نسبت به مدل قبلی ام وی ام 110 به طور کامل دستخوش تغییرات عمده ای در طراحی بدنه و طراحی داخلی شده است.از جمله این تغیرات می توان شکل جدید و مدرن تر چراغ های جلو و عقب و فرم منحصر به فرد درها، که همگی توسط تیم طراحی شده است اشاره کرد.

همچنین در داخل این خودرو نیز تغیراتی به چشم می خورد. فضای نسبتاً بزرگ داخلی این خودرو به همراه طراحی جالب صندلی های این خودرو حس خوبی را در هنگام سواری این خودرو به سرنشینان می دهد.

علاوه بر این صفحه نمایش سرعت و دور موتور الکترونیکی این خودرو در کنار جلو داشبرد مدرن این خودرو به شکلی یکپارچه احساس سواری مدرن را برای راننده به ارمغان می ­آورد. همچنین در داخل این خودرو فضای کافی برای قرار دادن تمامی وسایل خود خواهید یافت. به طور کلی ام وی ام 110 اسپرت با ظاهر زیبای خود کاملاً مناسب رانندگی شهری است.

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 53395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha